Przetargi.pl
Okresowe przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej w podziale na 5 części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Okresowe przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: usługi kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z zakresem o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane w podziale na 5 części. Badaniem instalacji elektrycznej objęte jest łącznie 1605 lokali mieszkalnych i 556 lokali użytkowych. Badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 42 budynków. Szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9-13 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część I – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 1 (POK 1), ul. Brzask 3 w Poznaniu. Część I obejmuje 263 lokale mieszkalne i 125 lokali użytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 5 budynków. Część II – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 2 (POK 2), os. Piastowskie 77 w Poznaniu. Część II obejmuje 335 lokale mieszkalne i 221 lokali użytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 6 budynków. Część III – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 3 (POK 3), ul. por. Janiny Lewandowskiej 4/6a w Poznaniu. Część III obejmuje 151 lokale mieszkalne i 90 lokali użytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 12 budynków. Część IV – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 4 (POK 4), ul. Łozowa 26 w Poznaniu. Część IV obejmuje 792 lokale mieszkalne i 45 lokali użytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 13 budynków. Część V – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 5 (POK 5), ul. Nehringa 2 w Poznaniu. Część V obejmuje 64 lokale mieszkalne i 75 lokali użytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 6 budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert: a) wadium w kwocie 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) wadium w kwocie 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiące pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, c) wadium w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część III zamówienia, d) wadium w kwocie 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część IV zamówienia, e) wadium w kwocie 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) w przypadku składania oferty na część V zamówienia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium należy zsumować. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 17.3, 17.4, 17.6, 17.9, 17.10, 17.11, 17.12 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 16 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 17.9, 17.10, 17.11 i 17.12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach