Przetargi.pl
OKRESOWE PRZEGLĄDY I KONSERWACJA SPRZĘTU ORAZ APARATURY MEDYCZNEJ DO DIAGNOSTYKI RTG

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40027 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Francuska
    40027 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 591 668, fax. 032 2591671, 2554633
    REGON: 28907000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital kliniczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OKRESOWE PRZEGLĄDY I KONSERWACJA SPRZĘTU ORAZ APARATURY MEDYCZNEJ DO DIAGNOSTYKI RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej do diagnostyki RTG, znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w sprzętu medycznego do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: sprawdzenie poprawności działania sprzętu, wykonanie prac konserwacyjnych, określonych przez producenta, wymiana części zużywalnych, przeprowadzenie koniecznych kalibracji, regulacji i pomiarów kontrolnych. (w tym bezpieczeństwa elektrycznego), sprawdzenie prawidłowości działania urządzenia, wykonanie walidacji (legalizacji, kalibracji), jeśli jest wymagana przez producenta sprzętu. 3. Czynności wskazane w pkt 2 winny być realizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.), w tym w szczególności z art. 90 i nast. 4. Wykonawca winien być ujęty w wykazie podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela sprzętu do wykonywania tych czynności oraz dysponować określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; posiadać określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe sprzętu sporządzone w sposób zrozumiały dla zatrudnionych osób oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności, o których mowa powyżej; zatrudniać osoby posiadające określone przez wytwórcę urządzeń kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisanta zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn zm). 6. Opis przedmiotu zamówienia dla każdego pakietu osobno określa załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r. 8. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie harmonogramu udostępnionego przez zamawiającego (załącznik nr 1A do SIWZ), przy czym szczegółowe terminy przeglądu i konserwacji będą ustalane każdorazowo z przedstawicielem zamawiającego. 9. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia dokonanie wizji lokalnej polegającej na przeglądzie weryfikacyjnym sprzętu objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej na wniosek zainteresowanego wykonawcy w dni robocze, w godzinach od 8:00 – 13:00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Kierownikiem Działu Technicznego Ireną Pasternak - tel. 32/259 146 88.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach