Przetargi.pl
Okresowe czyszczenie i okresowe przeglądy przewodów kominowych

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 304 51 71 , fax. 52 304 51 80
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
    ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1 7A/1
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 304 51 71, fax. 52 304 51 80
    REGON: 09316101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Okresowe czyszczenie i okresowe przeglądy przewodów kominowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wyciąg z SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowego czyszczenia przewodów i przeglądów kominowych w budynkach będących w zarządzie i administracji Nakielskiej Administracji Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich, polegających na: a) usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów dymowych od palenisk opalanych paliwem stałym - częstotliwość cztery razy w roku (co najmniej jeden raz na trzy miesiące) - zgodnie z §34 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów [Dz. U. z 2010 r., Nr 109, poz. 719]; b) usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym - częstotliwość dwa razy w roku (co najmniej jeden raz na sześć miesięcy) - zgodnie z §34 ust. 1 pkt. 3) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów [Dz. U. z 2010 r., Nr 109, poz. 719]; c) usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów wentylacyjnych - częstotliwość jeden raz w roku- zgodnie z §34 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów [Dz. U. z 2010 r., Nr 109, poz. 719]; d) okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w oparciu o art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. [Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.] - w terminach ustalonych z Zamawiającą; (potwierdzonych zaakceptowanym przez obie strony harmonogramem); 4.2.2. Przez usuwanie zanieczyszczeń z przewodu kominowego należy rozumieć czyszczenie przewodów na całej długości wraz z głowicą lub jej częścią wystającą ponad dach oraz usunięcie sadzy i popiołu z zagospodarowaniem powstałych odpadów dla przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym wyposażonych w drzwiczki wyciorowe. Usunięcie sadzy i popiołu odbywać się winno wg potrzeb, jednakże nie rzadziej niż jeden raz w roku. 4.2.3. Przez pojęcie okresowej kontroli rozumie się sprawdzenie zgodności stanu faktycznego podłączeń z odpowiednimi przepisami. 4.2.4. Wszystkie czynności Wykonawca winien wykonać z należytą starannością, przy wykorzystaniu posiadanej wiedzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także powinien chronić interesy Zamawiającej w toku realizacji powierzonych obowiązków. 4.2.5. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty - wizja lokalna. 4.2.6. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie poszczególnych czynności - zgodnie z warunkami zawartymi w umowie; b) stały kontakt telefoniczny; c) realizacja usług zgodnie z harmonogramem prac, o którym mowa w punkcie 4.2.1.; d) w sytuacjach awaryjnych - przystąpienie do świadczenia usług w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającą; e) dostarczenie w trzech egzemplarzach protokołów z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wraz z zaleceniami pokontrolnymi, będącymi podstawą do dokonania wpisu do Książki Obiektu Budowlanego dokonanych czynnościach sprawdzenia stanu technicznego przewodów; f) sporządzanie i wydawanie pisemnych opinii w celu sprawdzenia prawidłowości działania podłączeń: przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. 4.2.7. W celu prawidłowego świadczenia usługi Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. musi posiadać m. in.: a) sprzęt mechaniczny (lina, kula, przepychacz); b) sprzęt do pomiaru przepływów powietrza; c) sprzęt do pomiaru podciśnienia w przewodach spalinowych; d) sprzęt fotograficzny do rejestracji niezgodności krytycznych w lokalach użytkowników; e) sprzęt video do kontroli i rejestracji obrazów z przewodów od wewnątrz; f) sprzęt radiowy do komunikacji we wnętrz budynku; g) mikromanometry wraz ze świadectwem kwalifikacyjnym. 4.2.8. Protokół z przeprowadzonego przez Wykonawcę przeglądu kominiarskiego musi zawierać co najmniej następujące informacje: 1) numer uprawnień mistrza kominiarskiego; 2) podstawę prawną działania; 3) datę wystawienia protokołu i oględzin; 4) imię i nazwisko osoby wystawiającej protokół; 5) telefon kontaktowy; 6) okres ważności przeglądu (od daty do daty); 7) zakres protokołu: budynek, lokale mieszkalne, użytkowe - wymienione z numerów, zakres elementów kominów, które były poddane ocenie; 8) lokale wyłączone z przeglądu z powodu braku dostępu do lokalu (podać przyczynę brak dostępu do lokalu); 9) wyłączone z powodu niezgodności krytycznych; 10) uwagi: - spis niezgodności niekrytycznych do usunięcia przez Zamawiającą, - spis niezgodności niekrytycznych do usunięcia przez najemcę/właściciela lokalu; 11) termin usunięcia niezgodności z punktu 10); 12) potwierdzenie przyjęcia protokołu przez Zamawiającą z datą wpływu do siedziby Zamawiającej; 13) podpis osoby uprawnionej. Uwaga! Załącznikiem do protokołu powinny być podane przez mistrza kominiarskiego informacje o istnieniu zagrożenia dla zdrowia lub życia, w przypadku wystąpienia w lokalu niezgodności krytycznych. Najważniejszym zapisem w protokole oceny rocznej kominów i wentylacji jest klauzula - Mistrz kominiarski stwierdza, że przewody kominowe spalinowe, wentylacyjne i dymowe nadają się nie nadają* się do użytkowania. *prawidłowe zostawić 4.2.9. Zamawiająca zastrzega sobie prawo zmiany przedmiotu zamówienia, zarówno co do rodzaju jak i ilości, ze względu na zmianę własności nieruchomości lub zarządcy, przyjmowania nowych budynków w zarząd, rozbiórki budynku lub innych zdarzeń, których nie można przewidzieć w obecnym momencie. Aktualne zestawienie budynków znajduje się w SIWZ. 4.3. Wprowadzenie Podwykonawców nie pociąga za sobą możliwości naliczania dodatkowej zapłaty za generalne wykonawstwo ani dokonania jakichkolwiek zmian warunków niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wyciąg z SIWZ: 11.1. Zamawiająca wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł 00/100). 11.2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającej w Banku Spółdzielczym Nr 14 8179 0009 0000 6002 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na usługi kominiarskie. 11.3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 11.4. Wadium może być wnoszone w formie: 11.4.1. pieniądza; 11.4.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.4.3. gwarancji bankowej; 11.4.4. gwarancji ubezpieczeniowej; 11.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.], które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sejfie u Zamawiającej (pokój Nr 6), a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 11.5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającej w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającej pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 11.6.1. nazwa i adres Zamawiającej; 11.6.2. określenie przedmiotu zamówienia; 11.6.3. nazwę i adres Wykonawcy; 11.6.4. zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w ust. 5. 11.7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 11.8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającej zostanie uznany kwotą wymaganego wadium. 11.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11.10. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.11. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 11.12. Zamawiająca będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji jak w ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającą. 11.13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiająca nie później niż na 7 dzień przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 4) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach