Przetargi.pl
Określenie wartości prawa własności nieruchomości i prawa użytkowania wieczystego

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Określenie wartości prawa własności nieruchomości i prawa użytkowania wieczystego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie 2-ch egzemplarzy operatów szacunkowych określających: - Wartość rynkową nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych , które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi. - Ustalenie wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie oraz wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa - etap II podetap II.2 od ulicy Starowiejskiej do ulicy Włókniarzy na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2008r. nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.) - w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm. ) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a) Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów, zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa - etap II podetap II.2 od ulicy Starowiejskiej do ulicy Włókniarzy: -1887/6 o pow. 0,1242 ha; - 1886/4 o pow. 0,0420 ha; - 340/8 o pow. 0,0039 ha; - 325/8 o pow.0,0420 ha; - 341/17 o pow. 0,0039 ha; - 341/20 o pow. 0,0298 ha; - 341/19 o pow. 0,0328 ha; - 341/13 o pow. 0,0183 ha; - 646 o pow. 0,0171 ha; - 340/9 o pow. 0,0004 ha, powstała z podziału działki nr 340/7; - 341/21 o pow. 0,0080 ha , powstała z podziału działki nr 341/16; - 341/23 o pow. 0,0043 ha, powstała z podziału działki nr 341/14; - 342/9 o pow. 0,0105 ha, powstała z podziału działki nr 342/4; - 341/25 o pow. 0,0232 ha, powstała z podziału działki nr 341/18; - 341/27 o pow. 0,0002 ha, powstała z podziału działki nr 341/18; - 341/28 o pow. 0,0006 ha, powstała z podziału działki nr 341/6; - 342/11 o pow. 0,0004 ha, powstała z podziału działki nr 342/6; - 644/10 o pow. 0,0055 ha, powstała z podziału działki nr 644/3; - 336/3 o pow. 0,0314 ha, powstała z podziału działki nr 336/1; - 6397/1 o pow. 0,0092 ha, powstała z podziału działki nr 6397; - 334/1 o pow. 0,0003 ha, powstała z podziału działki nr 334; - 333/1 o pow. 0,0098 ha, powstała z podziału działki nr 333; - 332/1 o pow. 0,0079 ha, powstała z podziału działki nr 332; - 647/4 o pow. 0,0043 ha , powstała z podziału działki nr 647; - 647/5 o pow. 0,0009 ha , powstała z podziału działki nr 647; - 647/6 o pow. 0,0312 ha, powstała z podziału działki nr 647; - 690/27 o pow. 0,0065 ha, powstała z podziału działki nr 690/24; - 689/13 o pow. 0,0021 ha, powstała z podziału działki nr 689/9; - 643/48 o pow. 0,0028 ha, powstała z podziału działki nr 643/6; - 643/54 o pow. 0,0240 ha, powstała z podziału działki nr 643/8; - 692/78 o pow. 0,0051 ha, powstała z podziału działki nr 692/77; - 692/73 o pow. 2,1566 ha; b) Ustalenie wartości prawa własności gruntu oraz użytkowania wieczystego nieruchomości, obejmującej n/w działkę, wraz z ustaleniem wartości budynków i pozostałych składników majątkowych - 690/30 o pow. 0,0716 ha, powstałej z działki 690/11 będącej w użytkowaniu wieczystym PSS Społem w Andrychowie Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ, 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, 7. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy. 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach