Przetargi.pl
Określenie granic i powierzchni nieruchomości, które przeszły na własność Skarbu Państwa lub własność jednostki samorządu terytorialnego w części zajętej pod drogi publiczne - w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. i z innych tytułów oraz, w przypadkach uzasadnionych, poprzedzenie tych pomiarów rozgraniczeniem

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Określenie granic i powierzchni nieruchomości, które przeszły na własność Skarbu Państwa lub własność jednostki samorządu terytorialnego w części zajętej pod drogi publiczne - w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. i z innych tytułów oraz, w przypadkach uzasadnionych, poprzedzenie tych pomiarów rozgraniczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Określenie granic i powierzchni nieruchomości, które przeszły na własność Skarbu Państwa lub własność jednostki samorządu terytorialnego w części zajętej pod drogi publiczne w dniu 31 grudnia 1998 r. - w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz.872 z 1998 r. z póz. zm.) oraz z innych tytułów, ze wskazaniem w terenie punktów (kamieni) granicznych w okresie do 1 roku od dnia wydania decyzji przez Wojewodę Śląskiego, która zastępuje decyzję o podziale gruntów. Ponadto poprzedzenie pomiarów jw. rozgraniczeniem nieruchomości w przypadkach uzasadnionych brakiem wystarczających dokumentów geodezyjnych. Zamówienie składa się z czterech części, których odzwierciedleniem jest podział Miasta Ruda Śląska z przyporządkowaniem następujących obrębów geodezyjnych: Część I - Halemba, Kłodnica, Stara Kuźnia; Część II - Kochłowice, Bykowina; Część III - Bielszowice, Wirek, Nowa Wieś; Część IV - Nowy Bytom, Orzegów, Ruda. Uwaga: - zakres prac nie obejmuje opracowania projektu wstępnego. Mapa i wypis z operatu ewidencji gruntów, wraz z wkreśleniem przedmiotu wydzielenia, będą dostarczane Wykonawcy przez Zamawiającego sukcesywnie w ramach odrębnych zleceń. 2. Zakres prac do wykonania: A. prace terenowe: 1. odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych, wznowienie punktów granicznych mierzonej nieruchomości, na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej i zasadniczej (w szczególności krawężniki, mała architektura w pasie drogi), 3. realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych, 4. stabilizacja znaków granicznych oraz ich okazanie Zamawiającemu i właścicielowi, a w razie jego braku - osobie władającej nieruchomością, 5. pomiar odszukanych i nowo wyznaczonych punktów granicznych, 6. w przypadku braku adresów właścicieli księgowo - wieczystych dochodzenie ich w wywiadzie terenowym, bądź pozyskanie adresów osób zarządzających nieruchomością, 7. sporządzenie protokołu granicznego, 8. sporządzenie mapy z wywiadu w terenie dla potrzeb Zamawiającego, 9. ponowne okazanie granic wymierzonej pod drogą działki do 1 roku od daty uprawomocnienia się decyzji Wojewody Śląskiego - w przypadku zażądania takiej czynności przez właściciela przejmowanej nieruchomości. 10. dla rozgraniczeń nieruchomości szczegółowy zakres prac do wykonania określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453). Pomiar winien uwzględnić stan istniejący na gruncie w dniu 31 grudnia 1998 r, według oświadczenia stron (właściciela hipotecznego i zarządcy drogi), a w przypadku jego braku /nieobecności/ - wg wskazań zarządcy drogi reprezentowanego przez przedstawiciela Wydziału Dróg i Mostów - Danutę Stankiewicz. Uwaga: - elementy budynków jak - świetliki, zsypy do okien piwnicznych na węgiel, werandy, schody - winne pozostać poza działką pasa drogowego. - po wyznaczeniu linii rozgraniczających istniejący pas drogi oraz wznowieniu granic nieruchomości, należy dokonać weryfikacji zleconych do namierzenia działek pod kątem zasięgu wydzieleń i każdorazowo uzgodnić je ze zleceniodawcą. - w przypadku różnic pomiędzy treścią mapy i terenem bądź warstw mapy S i E (konieczność wydzielenia nieruchomości sąsiedniej bądź zbędność namierzenia działki ujętej w zleceniu), po uzgodnieniu ze zleceniodawcą - rozszerzyć lub zawęzić zlecenie. B. Prace obliczeniowe: 1. obliczenie współrzędnych punktów granicznych, 2. obliczenie powierzchni wraz z kontrolą dotychczas wykazywanej powierzchni, Powyższe roboty geodezyjne należy zgłosić w Referacie Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Rudzie Śląskiej i wykonać według wytycznych wydanych przez ww. Referat. C. Prace kameralne i sporządzenie dokumentacji dla Zleceniodawcy : 1. analiza zapisów w księgach wieczystych, 2. sporządzenie dodatków do księgi parcel - synchronizacyjnych (w przypadku niezgodności danych pomiędzy ewidencją gruntów, a księgą wieczystą). 3. wykonanie operatów pomiarowych i projektów podziału gruntu zbiorczych w ramach jednego zlecenia w tym samym obrębie - jednak niezależnie dla każdego z trybów regulacji (art. 73 ustawy pwurap - w 4 egz., oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami - w 3 egz. i dodatkowo dla każdej ze stron) 4. sporządzenie wykazu zmian gruntowych : - w ilościach odpowiadających ilości egzemplarzy projektu podziału, 5. sporządzenie dodatków do księgi parcel z wykonanego pomiaru, Sąsiadujące działki, prowadzone w tej samej KW, należy połączyć ze sobą według tego samego przeznaczenia drogowego w jednym pasie drogi. Zamówienie nie obejmuje sporządzenia dokumentów dla celów prawnych. Odbiór zamówienia nastąpi po kontroli ( przyjęciu bez uwag ) operatu w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum : - 3 podziały nieruchomości, - 2 rozgraniczenia nieruchomości, 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe dotyczące podziałów nieruchomości i rozgraniczeń. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia zawodowe w zakresie o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne ( j. t. Dz. U. nr 100 poz. 1086 z 2000 r. z póz. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach