Przetargi.pl
ogrodzenie i place zabaw

Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ogrodzenie i place zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia i placów zabaw przedszkola przy ul. Pocztowej w Bielsku-Białej tj. wykonanie w szczególności: demontażu istniejącego ogrodzenia z siatki na słupach betonowych i z betonowych elementów prefabrykowanych; demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki na słupach z profili stalowych wraz z rozbiórką cokołu betonowego; wykopów; ogrodzenia w systemie NYLOFOR 3D z bramami przesuwnymi i furtkami; placów zabaw (piaskownice, urządzenia zabawowe posiadające certyfikat zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa zawartymi w Polskich Normach); demontażu i transportu urządzeń zabawowych z Przedszkola nr 31 przy ul. Grotowej 11 w Bielsku-Białej (3 zjeżdżalnie i 2 huśtawki); montażu 3 zjeżdżalni i 2 huśtawek przeniesionych z Przedszkola nr 31; załadunku, transportu i składowania gruzu, złomu, ziemi z wykopów; uporządkowania terenu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych o wartości min. 70 tys. zł każda z tych robót. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie: dostarczonych dokumentów, złożonego oświadczenia i zobowiązania innych podmiotów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych o wartości min. 70 tys. zł. każda z tych robót - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 2 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 4. Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienie, a ponadto : 4,1 Kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności budowlano-konstrukcyjnej kierownika robót. 4.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika robót. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w p. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oświadczenie Wykonawcy: zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach