Przetargi.pl
Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia – roboty budowlane

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia – roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pod nazwą: Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia, z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie Nr 1: Rozbudowa i przebudowa budynku stacji Basznia – Galeria Kolejnictwa. Przedmiotem zadania będzie rozbudowa i przebudowa budynku stacji w Baszni oraz obiektów gospodarczych znajdujących się w jej bezpośrednim otoczeniu, w celu utworzenia galerii kolejnictwa. Zakres robót obejmuje również budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej). Na roboty składają się następujące elementy: 1. Rozbudowa i przebudowa budynków byłej stacji PKP z przeznaczeniem na galerię kolejnictwa 2. Zagospodarowanie terenu. 2) Zadanie Nr 2: Konserwacja obiektów mostowych. Zadanie dotyczy konserwacji dwóch żelaznych mostów z linii kolejowej 101, tj.: 1. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu z Lubaczowa. 2. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu z Nowej Grobli. 3) Zadanie Nr 3: Przebudowa stacji Basznia Dolna na zaplecze socjalno-sanitarne obserwatorium astronomicznego. Przedmiotem zadania będzie przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego stacji Basznia Dolna ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze socjalno-sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego ujętego w Zadaniu 4 - Wieża ciśnień w Tymcach. Zakres robót obejmuje również zagospodarowanie otoczenia, budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej) dla obiektu. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej stacji PKP z przeznaczeniem na zaplecze socjalno – sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego. 2. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze socjalno – sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego (zaplecze warsztatowo – rekreacyjne). 3. Zagospodarowanie terenu. 4. Sieć wodociągowo – kanalizacyjna. 4) Zadanie Nr 4: Przebudowa wieży ciśnień w Tymcach i budynku hydroforni. Przedmiotem zadania będzie przebudowa i nadbudowa budynku pokolejowej wieży ciśnień w Tymcach z przeznaczeniem na obserwatorium astronomiczne, wraz ze stworzeniem tarasu widokowego, przebudową byłej hydroforni z przeznaczeniem na budynek szkoleniowo-edukacyjny oraz zagospodarowanie otoczenia i instalację zewnętrznych urządzeń edukacyjnych. Zakres robót obejmuje również budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej) dla obiektu. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Przebudowa i nadbudowa istniejącej wodnej wieży ciśnień z przeznaczeniem na obserwatorium astronomiczne. 2. Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku hydroforni ze zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo – edukacyjny związany z obsługą obserwatorium. 3. Zagospodarowanie terenu. 4. Oświetlenie terenu. 5. Sieć wodociągowa. 5) Zadanie Nr 5: Przebudowa i nadbudowa budynku byłej Zlewni Mleka w Baszni Dolnej. Przedmiotem zadania będzie przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na budynek do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty stanu surowego zamkniętego. 3. Roboty wykończeniowe. 4. Zagospodarowanie terenu. 5. Roboty instalacyjne sanitarne. 6. Instalacje elektryczne. 6) Zadanie Nr 6: Rozbudowa i przebudowa zabytkowej plebanii na Izbę Pamięci. Przedmiotem zadania będzie zachowanie, konserwacja, udostępnienie, roboty konserwatorskie i restauratorskie budynku byłej plebanii w Baszni Dolnej z przeznaczeniem na utworzenie Lokalnej Izby Pamięci poświęconej historii Baszni Dolnej i okolic. Budynek został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1544 decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu z dnia 15.06.2018 r., dla obiektu została też wydana w dniu 16.08.2018 r. przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu decyzja zezwalającą i określająca warunki prowadzenia prac remontowo – konserwatorskich. Decyzją tą nałożono m.in. wymóg kierowania pracami konserwatorskimi przez osobę posiadającą kwalifikacje zgodne z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.2067, ze zm. (osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury) oraz dokonywania protokolarnych uzgodnień wszelkich prac związanych z wymianą elementów konstrukcji i wyposażenia w ramach komisji konserwatorskich. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Roboty remontowo – budowlane. 2. Zagospodarowanie terenu. 3. Instalacje sanitarne. 4. Instalacje elektryczne. 7) Zadanie Nr 7: Przebudowa dróg do rewitalizowanych obiektów. W ramach zadania przebudowane zostaną drogi dojazdowe do obiektów objętych projektem. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 393, 406, 18 – dojście z obserwatorium astronomicznego do budynku zaplecza socjalno – sanitarnego związanego z obsługą obserwatorium astronomicznego. 2. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej nr ewid. 141 – dojazd do budynku związanego z obserwatorium astronomicznym. 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 105104R Basznia Dolna – Piaski km 1+210 – km 1 + 425. 4. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 132581R Tymce – PKP w miejscowości Tymce km 0 + 005 – km 0 + 580.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1) Zadanie Nr 1: Rozbudowa i przebudowa budynku stacji Basznia – Galeria Kolejnictwa – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2) Zadanie Nr 2: Konserwacja obiektów mostowych – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3) Zadanie Nr 3: Przebudowa stacji Basznia Dolna na zaplecze socjalno-sanitarne obserwatorium astronomicznego – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 4) Zadanie Nr 4: Przebudowa wieży ciśnień w Tymcach i budynku hydroforni – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 5) Zadanie Nr 5: Przebudowa i nadbudowa budynku byłej Zlewni Mleka w Baszni Dolnej – 3.000,00 zł (słownie; trzy tysiące złotych 00/100). 6) Zadanie Nr 6: Rozbudowa i przebudowa zabytkowej plebanii na Izbę Pamięci – 3.000,00 zł (słownie; trzy tysiące złotych 00/100). 7) Zadanie Nr 7: Przebudowa dróg do rewitalizowanych obiektów – 3.000,00 zł (słownie; trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr: 70 9101 0003 2001 0007 1954 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „wpisać nazwę niniejszego postępowania oraz numer zadania”. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wnoszone w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Lubaczów, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – dotyczy każdego z 7 zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobno dla każdego z zadań, w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej, niż jedną część). Dodatkowo Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, a następnie wybrana jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria ofert ustanowione w niniejszym postępowaniu przedłoży Zamawiającemu podczas podpisywania umowy kosztorys ofertowy – dotyczy każdego z 7 zadań. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawcy mogą, pomimo braku takiego obowiązku, dołączyć potwierdzenie realizacji transakcji, np. wydruk bankowy, w celu ułatwienia Zamawiającemu weryfikacji, czy wadium zostało wniesione w terminie, oraz oświadczenia, o których mowa w pkt A.5 i A.6 SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówieni, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dotyczy każdego z 7 zadań. 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.gminalubaczow.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - dotyczy każdego z 7 zadań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach