Przetargi.pl
Ograniczenie niskiej emisji i zwiększenie efektywności energetycznej poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków w Gminie Stara Kornica

GMINA STARA KORNICA ogłasza przetarg

  • Adres: 08-205 Stara Kornica, 191
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STARA KORNICA
    191
    08-205 Stara Kornica, woj. mazowieckie
    REGON: 030237724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ograniczenie niskiej emisji i zwiększenie efektywności energetycznej poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków w Gminie Stara Kornica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dokumentacji projektowej oraz kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu instalacji:1) kotłów na pellet – 2 szt.,2) kotła gazowego wraz z wykonaniem wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej LPG – 1 szt., 3) powietrznych pomp ciepła powietrze/woda – 7 szt., 4) powietrznych pomp ciepła powietrze/powietrze – 1 szt., 5) instalacji fotowoltaicznych – 7 szt.we wskazanych w PFU (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, lokalizacjach na terenie Gminy Stara Kornica tj. w 9 budynkach użyteczności publicznej oraz w 2 budynkach jednorodzinnych.Zamówienie w szczególności polega na: 1) Wykonaniu projektów budowlanych, wykonawczych i powykonawczych z podziałem na branżę sanitarną i elektryczną; 2) Przeprowadzeniu niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskaniu wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych i montażowych; 3) Dostarczenie niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostaw; 4) Realizacji niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych ujętych w projektach; 5) Prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach przeprowadzonych prac; 6) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.); 7) Wykonanie szczegółowego planu testów i rozruchu systemów; 8) Uruchomieniu oraz wykonanie rozruchu i przekazanie kotłowni, rurociągów, sieci cieplnych oraz instalacji wytwarzających energię elektryczną do eksploatacji; 9) Dokonanie przeszkolenia przyszłych użytkowników; 10) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację urządzeń; 11) Wykonanie instrukcji obsługi zmodernizowanej kotłowni, sieci i rozdzielni cieplnych oraz projektów powykonawczych; 12) Wykonywanie usług serwisowych w okresie gwarancyjnym;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i sposobu wykonania zadania znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowy (PFU) w formacie PDF – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form:1) w pieniądzu, przelewem na konto nr: 59 8035 0000 0000 1658 2000 0170, w banku:BS Kornica z opisem: „Wadium w postępowaniu BUZ.271.9.2023” z takim wyprzedzeniem, aby wyżej wymienione środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.  U. z 2023 r. poz. 462).Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w 10.2. pkt 2-4 SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w  postaci elektronicznej.UWAGA: gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu Wykonawca może wraz z ofertą załączyć kopię przelewu.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegóły zawiera rozdział 9 SWZ - Warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną