Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-251 Warszawa, ul. Miodowa 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 523 79 85
- Data zamieszczenia: 2015-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego
ul. Miodowa 10 10
00-251 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 523 79 85
REGON: 14630254100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pid.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie przetargu ograniczonego o wartości poniżej 134000 EURO na przeprowadzenie szkoleń miękkich dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podstawowe Zamówienie podstawowe zostanie zrealizowane przez Zamawiającego w pełnym zakresie. Część 1. Szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. 1. Wystąpienia publiczne, czas szkol.: 8 godz., liczba szk.: 3, wielkość gr.: do 15 Część 2. Szkolenia z zakresu zarządzania pracownikami 1. Zarządzanie pracownikami, czas szkol.: 16 godz., liczba szk.: 4, wielkość gr.: do 15 2. Zarządzanie pracownikami - wybrane zagadnienia, czas szkol.: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 Część 3. Szkolenia z zakresu obsługi klienta 1. Obsługa klienta konsularnego, czas szkol.: 8 godz., liczba szk.: 4, wielkość gr.: do 15 Część 4. Inne szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich^ 1. Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich: 16 godz., liczba szk.: 2, wielkość gr.: do 15^^ 2. Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15^^ 3. Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych i konfliktowych na placówce zagranicznej i w urzędzie: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 Czas szkolenia z uwzględnieniem w trakcie każdego dnia 1-godz. przerwy na lunch oraz dwóch przerw 15-min. Zamawiający nie zapewnia lunchu trenerom. ^ Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich - do ustalenia program obejmujący jedno z zagadnień: komunikacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, funkcjonowanie w sytuacjach kryzysowych, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, trening asertywności. ^^ Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich może być zorganizowane poza Warszawą. Zamawiający pokrywa wówczas koszty przejazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia trenera. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający zgodnie z prawem opcji przewiduje zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiający podejmie decyzję co do skorzystania z prawa opcji po otrzymaniu zleceń na przeprowadzenie szkoleń od jednostki zlecającej. Zamawiający będzie realizował szkolenia przewidziane prawem opcji etapami, w zależności od otrzymywanych zleceń. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji będzie się odbywać na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego - nie powoduje powstania zobowiązania. Zamawiającemu przysługuje prawo realizacji części zamówienia opcjonalnego. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji odpowiednio dla każdej części zamówienia podstawowego jest: Zamówienie opcjonalne Część 1. Szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. 1. Wystąpienia publiczne: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 Część 2. Szkolenia z zakresu zarządzania pracownikami 1. Zarządzanie pracownikami: 16 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 2. Zarządzanie pracownikami - wybrane zagadnienia^^^: 8 godz., liczba szk.: 3, wielkość gr.: do 15 Część 3. Szkolenia z zakresu obsługi klienta. 1. Obsługa klienta konsularnego, czas szkol.: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 2. Budowanie relacji z klientem wewnętrznym: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 3. Obsługa klienta konsularnego, interwencja kryzysowa: 16 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 Część 4. Inne szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich^ 1. Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich^^: 16 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 2. Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich^^: 8 godz., liczba szk.: 6, wielkość gr.: do 15 3. Szkolenie dla trenerów wewnętrznych. Techniki doskonalenia umiejętności trenerskich - zakres podstawowy: 8 godz., liczba szk.: 2, wielkość gr.: do 15 4. Szkolenie dla trenerów wewnętrznych. Techniki doskonalenia umiejętności trenerskich - zakres rozszerzony: 8 godz., liczba szk.: 1, wielkość gr.: do 15 Czas szkolenia, z uwzględnieniem, w trakcie każdego dnia, 1-godz. przerwy na lunch oraz dwóch przerw 15-min. Zamawiający nie zapewnia lunchu trenerom. ^Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich - do ustalenia program obejmujący jedno z zagadnień: komunikacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, funkcjonowanie w sytuacjach kryzysowych, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, trening asertywności. ^^Szkolenie z rozwoju kompetencji miękkich może być zorganizowane poza Warszawą. Zamawiający pokrywa wówczas koszty przejazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia trenera. ^^^Zakres do ustalenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość szkolenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pid.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem
Dodano: 2016-07-01 - Realizacja programu z zakresu profilaktyki uzależnień i przemocy zaadre-sowanego do dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na podstawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2016 r.
Dodano: 2016-04-06 - Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - Realizacja spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla rad pedagogicznych w żoliborskich placówkach oświatowych.
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu umiejętności komunikacyjnych w procesie oceny pracowniczej
Dodano: 2015-09-18 - Realizacja szkolenia pn. Przeciw pijanym kierowcom
Dodano: 2015-09-15 - Realizacja warsztatów z zakresu umiejętności wychowawczych dla rodziców w przedszkolach i szkołach podstawowych
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja szkolenia wyjazdowego p.n. Praktyczne aspekty funkcjonowania zespołów interdyscyplinarnych ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja cyklu spotkań edukacyjnych dla rodziców pn. Żoliborska Akademia Rodzica.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i przeprowadzenie programu profilaktycznego wraz z wypoczynkiem letnim dla 280 dzieci z rodzin zagrożonych problemem alkoholowym zamieszkujących na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w roku 2015
Dodano: 2015-04-20