Przetargi.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NR ZP 2/2009 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH I PERYFERII, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ USŁUGI INSTALACJI, KONFIGURACJI, KONSERWACJI KOMPUTERÓW I SIECI KOMPUTEROWYCH, ZAINSTALOWANYCH W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ WAT SP ZOZ WRAZ Z NAPRAWAMI.

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NR ZP 2/2009 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH I PERYFERII, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ USŁUGI INSTALACJI, KONFIGURACJI, KONSERWACJI KOMPUTERÓW I SIECI KOMPUTEROWYCH, ZAINSTALOWANYCH W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ WAT SP ZOZ WRAZ Z NAPRAWAMI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych i peryferiioraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów i urządzeń peryferyjnych składa się z 56 pozycji zawartych w III rozdziale ust. 2 SIWZ w tabelach 1 i 2, które podane zostały ponownie w Zał. Nr 2 w postaci arkusza asortymentowo-cenowego przeznaczonego do wypełnienia przez Oferenta i dołączenia do oferty i Zał. Nr 3 do SIWZ (charakterystyka sprzętu komputerowego, wymienionego w Zał. Nr 2). Przedmiot zamówienia w zakresie usług konserwacji i napraw sprzętu komputerowego, opisany jest w III rozdziale ust. 4 SIWZ oraz podany jest ponownie w Zał. Nr 4 do SIWZ, aby po podpisaniu przez Oferenta został dołączony do oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do siedziby Zamawiającego oddelegował stałych pracowników, którzy posiadają praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie administrowania, konfigurowania i zarządzania aplikacjami MAGIC 6 i KS PPS oraz platformami NOVEL 4.11 i MS Windows 2003 Server oraz zobowiąże ich do zachowania tajemnicy służbowej. Ofertę wg wzoru, stanowiącą Zał. Nr 1 należy złożyć na całość (dostawy + usługi) przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych. 1)Zamawiający dopuszcza zmianę cen zamawianego asortymentu na plus i minus najwcześniej po upływie 6-m-cy umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiana cen producenta, o co najmniej (+,-) 10%, b)zmiana stawek podatku VAT, c)zmiana kursu walut (euro, dolar USD), o co najmniej (+, -) 10%, w stosunku do kursu walut (euro, dolar USD) z dnia otwarcia ofert (wg średniego kursu NBP) d)zmiana stawek celnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ubiegający się o niniejsze zamówienie Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki, a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się w p. IX SIWZ. Wykonawcy ubiegający sie o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału złożą dokumenty, których lista znajduje sie poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie warunków udziału złożą: 1.Oświadczenie Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1-3 ustawy - Pzp. Powyższe oświadczenie musi być potwierdzone dokumentami zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w rozdziale VIII p. 1, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - ustawy Pzp, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: 3.1 Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oświadczeniem Wykonawcy o posiadaniu (przez oddelegowanych pracowników) praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie konfigurowania programami MAGIC 6 i KS PPS oraz platformami NOVEL 4.11 i MS Windows 2003 Server, z podaniem wykazu placówek, w których nabył(li) wymagane doświadczenie, wg wzoru - Zał. Nr 6 3.1 a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3.1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następującego dokumentu: 4.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy, obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe. 5.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2, pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. 2.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w ust. 3 p. 3.1 (3.1a) , w ust. 4, p. 4.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 6.Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 8.Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w terminie złożenia oferty, nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy Pzp) 9.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące dokumentów wymaganych od wykonawcy (podmiotowe) stosuje się odpowiednio do wykonawców - wspólników (ust.2 pkt 2.1), czyli składane są przez każdego z nich odrębnie. Pozostałe wymagane dokumenty są wspólne. 10.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie awarii (nie więcej niż 3 godziny)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach