Przetargi.pl
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Dostawy - Zakup i montaż wraz z uruchomieniem systemów dozoru wizyjnego oraz sygnalizacji włamania i napadu dla obiektów Aresztu Śledczego w Prudniku

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4068370 , fax. 77 4068374
  • Data zamieszczenia: 2010-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Kościuszki 7 7
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4068370, fax. 77 4068374
    REGON: 00109246400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/Strony/Jednostka.aspx?ItemID=101
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Dostawy - Zakup i montaż wraz z uruchomieniem systemów dozoru wizyjnego oraz sygnalizacji włamania i napadu dla obiektów Aresztu Śledczego w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i montaż wraz z uruchomieniem systemów dozoru wizyjnego oraz sygnalizacji włamania i napadu dla obiektów Aresztu Śledczego w Prudniku. Zakres dostaw obejmuje: 1.Zakup systemu dozoru wizyjnego wraz z montażem i uruchomieniem, 2.Zakup systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z montażem i uruchomieniem, 3.Zakup systemu kontroli pracy wartowników wraz z montażem i uruchomieniem. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 429 61100-1 - system kontroli dostępu, 429 61200-2 - przemysłowy system kontroli ruchu lub równorzędny. W związku z brakiem dokumentacji technicznej wykonania przedmiotu zamówienia oraz ze względu na specyfikę i architekturę miejsca prowadzenia prac montażowych przed przygotowaniem oferty konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i obiektów Aresztu Śledczego w Prudniku. Wykonawca nie może żądać dodatkowych kosztów wynikających z błędnej kalkulacji oferty w związku z nie przeprowadzeniem rozpoznania miejsca realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: System dozoru wizyjnego System dozoru wizyjnego ma obejmować plac gospodarczy, pas ochronny, teren wewnętrzny i na zewnętrz jednostki, ze szczególnym uwzględnieniem terenu bezpośrednio przy murze ochronnym, bramie głównej i drodze dojazdowej do jednostki oraz tzw. (pól martwych). Wykonany system powinien przewidzieć zainstalowanie niezbędnej ilości kamer kolorowych typu dzień-noc z obiektywami o zmiennej, manualnej ogniskowej. Aby zapewnić ochronę przed sabotażem kamer oraz warunkami klimatycznymi kamery umieszczone będą w hermetycznej, wandaloodpornej obudowie z grzałką. System przewiduje zastosowanie rejestratorów z dyskiem twardym. Sygnał wizyjny emitowany z kamer przesyłany będzie przewodem koncentrycznym. Zasilanie kamer stanowić będzie zasilacz buforowy z akumulatorem. Zasilanie rejestratora stanowić będzie zasilacz awaryjny UPS zamontowany przy urządzeniu rejestrującym. Instalację łączącą poszczególne urządzenia systemu należy wykonać w sposób gwarantujący bezzakłóceniową pracę, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru tego typu robót oraz w uzgodnieniu z służbą ochronną Zamawiającego. Zastosowane urządzenia zasilania awaryjnego powinny zapewnić niezawodną pracę systemu do czasu uruchomienia zasilania awaryjnego minimum przez co najmniej 1 godz. Podstawą przekazania systemu do użytkowania będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę testu rozdzielczości. Podstawowe elementy składowe systemu dozoru wizyjnego oraz ich parametry techniczne i minimalne ilości przewidziane do montażu przez Zamawiającego przy przygotowywaniu SIWZ. Lp. Nazwa elementu wchodzącego w skład systemu Wymagane parametry techniczne podstawowych urządzeń systemu Przewidywana ilość 1. Rejestrator cyfrowy 16 wejść wizyjnych CVBS Prędkości rejestracji i rozdzielczości obrazu zapisywanego dla całego rejestratora: - 400 kl./s, 360 x 288 px - 200 kl./s, 720 x 288 px - 100 kl./s, 720 x 576 px Rozdzielczość telewizyjna rejestrowanego obrazu min. 450 TVL Wyjścia wizyjne: - monitor główny - wyjścia wizyjne w standardach: CVBS, VGA - monitory pomocnicze (Spot Out) - wyjście wizyjne w standardzie: CVBS x 4 Metoda kompresji MPEG-4 lub H-264 Indywidualna konfiguracja stopnia kompresji i prędkości rejestracji dla każdego kanału wizyjnego Rozdzielczość obrazu wyświetlanego pełnoekranowo w czasie rzeczywistym: 720 x 576 px 16 wejść fonicznych Audio 1 wyjście foniczne Audio 16 wejść alarmowych (beznapięciowe, NC/NO) 4 wyjścia alarmowe, przekaźnikowe 16 wizyjnych wyjść przelotowych CVBS System operacyjny Embedded Linux Wielozadaniowość: kwadrupleks Możliwość obsługi do 4 wewnętrznych dysków S-ATA Możliwość obsługi pojemności dysków wewnętrznych 8 TB (4 x 2 TB) Możliwość pracy dysków wewnętrznych w trybie zapisu lustrzanego (mirroring) Wbudowana nagrywarka DVD 2 interfejsy eS-ATA do podłączenia zewnętrznych macierzy dyskowych Interfejs sieci IP: Ethernet 10/100/1000 Base-TX (RJ-45) Interfejs telemetrii RS-485 Interfejs portu szeregowego RS-232 Sterowanie rejestratorem: - panel przedni - pilot IR (obsługa 90 rejestratorów) - mysz USB - pulpit RS-485 (obsługa 90 rejestratorów) - oprogramowanie klienta sieciowego (obsługa 1000 rejestratorów) Obsługa zdalna poprzez sieć IP: - oprogramowanie klienta sieciowego - przeglądarka (Internet Explorer) Możliwość odczytywania klatek obrazu (live) z rejestratora za pomocą telefonu komórkowego Tryby rejestracji: - normalny (ręczny) i w harmonogramie - ciągły, z detekcją ruchu (z zapisem przed i po detekcji) i alarmowa (z zapisem przed- i poalarmowym) - liniowy (do momentu zapełnienia dysków) i cykliczny (z nadpisywanie najstarszego materiału wideo na potrzeby bieżącej rejestracji) 5 minut zapisu przedzdarzeniowego Konfiguracja świąt Możliwość rejestracji na dyskach S-ATA wewnętrznych oraz dyskach i macierzach dyskowych zewnętrznych eS-ATA. Możliwość archiwizacji na dyskach S-ATA wewnętrznych oraz dyskach i macierzach dyskowych zewnętrznych eS-ATA Wyszukiwanie zapisów wideo poprzez kalendarz z graficznym interfejsem Wyszukiwanie zapisów wideo wg zadanych kryteriów zdarzeń Wyszukiwanie zapisów wg zadanych kryteriów detekcji wtórnej ruchu Możliwość lokalnej archiwizacji materiału wideo za pomocą nagrywarki CD/DVD oraz poprzez USB na nośniki Flash (np. PenDrive) Możliwość archiwizacji w formacie AVI Możliwość konwersji materiału wideo do formatu AVI Możliwość archiwizacji automatycznej poprzez sieć IP na serwer FTP Znak wodny (Watermark) Synchronizacja czasu poprzez sieć IP w protokole NTP Funkcja blokady odpowiadania na polecenia sieciowe (ping) Konfigurowalne uprawnienia użytkowników Indywidualne przydzielanie dostępu do wybranych kamer dla poszczególnych użytkowników Funkcja kopiowania/ładowania ustawień rejestratora Monitorowanie pracy dysków Monitorowanie temperatury rejestratora Monitorowanie pracy wentylatorów Powiadamianie o zdarzeniach poprzez e-mail Współpraca z serwerem dyndns.com Sygnalizacja zdarzeń poprzez wyjścia alarmowe Rejestracja zdarzeń w dzienniku zdarzeń (logowanie lokalne i zdalne użytkowników, wykonywane operacje, zdarzenia systemowe, alarmowe, detekcja ruchu, utrata sygnału wizji) Nadzorowana stabilność pracy rejestratora (Watchdog) Sygnalizacja zdarzeń poprzez wyjścia alarmowe Graficzna sygnalizacja zdarzeń na ekranie monitora Sygnalizacja dźwiękowa zdarzeń Sterowanie kamerami obrotowymi Możliwość automatycznego wydania polecenia kamerze obrotowej w przypadku zdarzenia Możliwość jednoczesnego zalogowanie się do rejestratora 10 użytkowników zdalnych (sieć IP) Interfejs użytkownika/menu w języku polskim 2 kpl 2. Oprogramowanie sieciowe rejestratora Obsługa 1000 rejestratorów Zdalny podgląd obrazu na żywo Zdalne odtwarzanie obrazu Możliwość jednoczesnego podglądu na żywo i odtwarzania obrazu Możliwość jednoczesnego podgląd obrazu z 64 kamer w jednym oknie. Możliwość wyświetlania obrazu na 8 oknach/monitorach Zdalna archiwizacja obrazu na komputer Funkcja archiwizacji ręcznej i automatycznej z określonym interwałem czasowym Zdalna konfiguracja rejestratorów (ustawienie parametrów pracy) Kopiowanie ustawień do pliku Zdalne sterowanie pracą rejestratorów (załączenie/wyłączenie rejestracji, aktywacja wyjść alarmowych) Zdalne sterowanie kamerami obrotowymi za pośrednictwem rejestratora Zdalny dostęp do dziennika zdarzeń Funkcja przechwytywania klatki obrazu Funkcja zdalnej rejestracji obrazu na żądanie na komputerze Zdalne monitorowanie stanu rejestratorów Sygnalizacja dźwiękowa zdarzeń raportowanych zdalnie przez rejestratory (alarm, detekcja ruchu, zanik wizji itp.) Informacja graficzna o zdarzeniach raportowanych zdalnie przez rejestrator (alarm, detekcja ruchu, zanik wizji, awaria dysku, zatrzymanie rejestracji, awaria wentylatora, przegrzewanie rejestratora itp.) Monitorowanie zdarzeń rejestratorów w postaci listy wyświetlanej i odświeżanej na bieżąco Możliwość obsługi systemu CCTV za pomocą jego reprezentacji graficznej (funkcja e-map) Konfiguracja uprawnień użytkowników do określonych funkcji oprogramowania Interfejs użytkownika w języku polskim System operacyjny: Windows XP, Vista wg ilości rejestratorów 3. Kamera typu dzień-noc przetwornik 1/3, rozdzielczość nie gorsza niż 560/600TVL, czułość nie gorsza niż 0,1 / 0,01 lx dla F1.2; 50 IRE, menu ekranowe, detekcja ruchu z funkcją śledzenia, stabilizacja obrazu, strefy prywatności, współpraca z obiektywami typu DC, automatyczna kontrola wzmocnienia, automatyczny balans bieli oraz kompensacja oświetlenia co najmniej 24 4. Obiektyw zmienna ogniskowa 2,7-12mm, F 1.2 do 360, przesłona automatyczna sterowana prądowo DC. zgodnie z ilością kamer 5. Obiektyw zmienna ogniskowa 5-55 mm, F 1.4 do 360, przesłona automatyczna sterowana prądowo DC. zgodnie z ilością kamer 6. Zewnętrzna obudowa kamery wykonana w całości jako odlew (wandaloodporna), obudowa zewnętrzna z aluminium, otwierana na bok, Szkło wzmocnione o grubości powyżej 5 mm, Uchwyt z ukrytym torem kablowym, Możliwość montażu regulowanego daszku przeciwsłonecznego, Minimalne wymiary wewnętrzne 320 x 90 x 100 mm (dł. x szer. x wys.), Klasa szczelności IP67, Wentylator wewnątrz obudowy, Temperatura pracy: -30°C do +50°C, Zasilanie 24V AC. zgodnie z ilością kamer 7. Szafa typu rack rozmiar 19/ dwusekcyjna 1 8. Telewizor kolorowy LCD 32/ wg potrzeb 9. Zasilacz buforowy czas pracy w trybie awaryjnym co najmniej 1 godz. co najmniej 1 10. Akumulator bezobsługowy czas pracy w trybie awaryjnym co najmniej 1 godz. co najmniej 1 11. UPS czas pracy w trybie awaryjnym co najmniej 1 godz. co najmniej 1 12. Centrala alarmowa 128 wejść klasy co najmniej S 1 kpl System sygnalizacji włamania i napadu System sygnalizacji włamania i napadu wykonany zostanie przez zastosowanie inteligentnej bariery podczerwieni wysokości min. 1 m, składającej się z co najmniej 4 zsynchronizowanych wiązek, z automatyczną regulacją ustawienia wiązek. Układ barier powinien być zamontowany wzdłuż linii zewnętrznej ogrodzenia. Wymaga się aby zastosowane w systemie bariery był dobrane w taki sposób, żeby eliminowały fałszywe alarmy powodowane przecięcie wiązki przez np. opadające liście, przelatujące ptaki itp. Całość powinna być skonfigurowana w taki sposób, który zapewni możliwość odcinkowego wyłączenia systemu w zależności od potrzeb. Linia ogrodzenia wewnętrznego musi być wyposażona w kabel sensoryczny z podziałem na obszary wyzwalania alarmu, których długość dostosowana powinna być do potrzeb. Podstawowe elementy składowe systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz ich parametry techniczne i minimalne ilości przewidziane do montażu przez Zamawiającego przy przygotowywaniu SIWZ. Lp. Nazwa elementu wchodzącego w skład systemu Wymagane parametry techniczne podstawowych urządzeń systemu Przewidywana ilość 1. Bariera podczerwieni sposób detekcji - min. 4 zsynchronizowane wiązki (logika AND), regulacja czasu naruszenia wiązek, zasięg do 100 m (wg potrzeb wynikających z układu architektonicznego obiektu), doskonała tolerancja na złe warunki pogodowe, automatyczna regulacja wzmocnienia, bezawaryjna praca w warunkach wysokiej luminacji (do wartości ok. 50 000 lux), odporność na fałszywe alarmy, łatwa synchronizacja wiązek (nadajnika z odbiornikiem), zabezpieczenie barier przeciwko zlodowaceniu i rosie, montaż ścienny lub na słupkach, na wysokości ok. 4 - 6 m, czas odpowiedzi: regulowany (od min. 50msec.) niski pobór prądu temperatura pracy - -35oC do +50oC zastosowanie - dedykowane do instalacji zewnętrznych wg potrzeb 2. Kabel sensoryczny mocowany do ogrodzenia wewnętrznego za pomocą opasek zaciskowych podłączony do sterownika i terminatora, oddzielne strefy detekcji, średnica 5 mm, długość ogrodzenia ok. 120 mb 3. Czujnik wibracyjny montowany na ogrodzeniu min. 2 strefy długości do 100 m, temperatura pracy: -35oC do +50oC regulacja czułości: cyfrowa, odrębnie dla każdej strefy, z możliwością podglądu aktualnego stanu wg potrzeb 4. Czujniki ruchu montowane na zewnątrz (odporne na zmienność warunków atmosferycznych), zasięg działania min. 10 m, temperatura pracy w zakresie -30oC do +50oC, min. 6 szt. System kontroli pracy wartowników System kontroli strażników powinien działać w ten sposób, że kontrolowany wartownik posiada przenośny czytnik (rejestrator) transponderów zbliżeniowych a w wyznaczonych miejscach montowane są punkty kontrolne. Konfiguracja systemu nie może być skomplikowana i powinna ograniczać się do poprawnej instalacji sterowników i właściwego oprogramowania, które daje możliwość ustalania kolejności występowania i nazw punktów na trasie patrolu. Wprowadzanie punktów kontrolnych musi odbywać się ręcznie i automatycznie (z pamięci czytnika do pamięci komputera). Wartownik powinien mieć możliwość rejestracji swojej obecności w punktach kontrolnych wykonując bezpośredni dotyk urządzeniem punktu kontrolnego lub poprzez włączenie urządzenia i zbliżenie do identyfikatora w punkcie kontrolnym (bezprzewodowo). Sporządzenie raportu z przebiegu służby powinien być tworzony w dowolnie wybranym momencie i obejmować dowolnie wybrany okres. System musi umożliwiać: pobieranie wszystkich danych o pracy wartowników na komputer PC, wykrywanie miejsc zagrożonych przez nieprawidłowe wykonywanie obowiązków wartownika, tworzenie i drukowanie indywidualnych raportów pracy wartowników, Opisywany systemy kontroli powinien mieć zagwarantowaną możliwość dowolnego rozbudowywania (w przyszłości). Podstawowe elementy składowe systemu kontroli pracy wartowników oraz jego parametry techniczne i minimalne ilości przewidziane do montażu przez Zamawiającego przy przygotowywaniu SIWZ. Lp. Nazwa elementu wchodzącego w skład systemu Wymagane parametry techniczne podstawowych urządzeń systemu Przewidywana ilość 1. czytnik z oprogramowaniem pamięć nieulotna co najmniej 20.000 zdarzeń, komunikacja z komputerem PC przez port USB, dotykowa i bezdotykowa metoda potwierdzania obecności w punktach kontrolnych, funkcja umożliwiająca wyświetlanie zapisanych danych na ekranie czytnika eksportowanie raportów do różnych formatów, program zarządzający dostosowany do oprogramowania Windows, zabezpieczenie przed wpływami warunków atmosferycznych, temperatura pracy - -35oC do +50oC 1 kpl 2. Karta kontrolna dla osoby nadzorującej możliwe ustawianie daty i czasu, alarmów i konfigurowanie punktów kontrolnych ( pełny dostęp do czytnika ). 4 szt 3. Zbliżeniowy punkt kontrolny nierozbieralne, niepowtarzalny kod fabryczny, niewrażliwe na warunki atmosferyczne, łatwy sposób mocowania (na ścianie lub słupkach), zabezpieczone plombą . min. 6 Wymagania stawiane Wykonawcy: odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, przed sporządzeniem oferty Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną i zapozna się ze specyfiką miejsca realizacji zamówienia, błędy w rozpoznaniu lub jego brak nie będą stanowiły podstaw do żądań przyznania dodatkowych kosztów zamówienia, Wykonawca po zakończeniu realizacji zamówienia nieodpłatnie przeszkoli przedstawicieli Zamawiającego z zakresu obsługi systemów oraz wykona i przekaże pełną, powykonawczą dokumentację techniczną, która zawierać będzie opis techniczny, inwentaryzację wykonanych instalacji oraz zestaw DTR, instrukcji, aprobat, certyfikatów, świadectw itp. wszystkich urządzeń stanowiących wyposażenie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/Lists/Zamowienia/DispForm.aspx?ID=1429&Source=/Strony/Jednostka.aspx?ItemID=101

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach