Przetargi.pl
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę opału (eko - groszku ) dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Armii Krajowej 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 355 18 59 , fax. (034) 355 18 59
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu
    ul. Armii Krajowej 26 26
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. (034) 355 18 59, fax. (034) 355 18 59
    REGON: 24071962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: free.art.pl/zszkol
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę opału (eko - groszku ) dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Koniecpolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opał eko - groszek o parametrach ( dane techniczne) - typ węgla 31,2 - granulacja 5 -20 mm parametry jakościowe zawartość opałowa - 27 000 - kJ/kg zawartość popiołu - 3,5 - 5,0 % zawartość siarki - 0,50 - 0,60 % zawartość wilgoci - mniejsza niż 15 % zawartość miału - do 5 % (ziarna poniżej 4 mm ) w ilości 25 ton wraz z transportem do siedziby zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę do tego uprawnioną. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami. Wszystkie kserokopie powinny być opieczętowane pieczęcią za zgodność z oryginałem. Koperta powinna być adresowana na adres zamawiającego i oznaczona jako PRZETARG. Druki oświadczenia i druki ofert zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: free.art.pl/zszkol Oferty należy składać pocztą lub w sekretariacie szkoły w terminie do dnia 11.12.2009 r. do godziny 10:00.Oferty będą otwierane w dniu 11.12.2009 w Gabinecie Dyrektora Szkoły o godzinie 10:40.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oferta podpisana przez wykonawcę - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art.24. - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. W przypadku nieuregulowania zobowiązań zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub składkowych. Zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: free.art.pl/zszkol
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach