Przetargi.pl
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Leszka Czarnego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8224024 , fax. 043 8224024
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
    ul. Leszka Czarnego 2 2
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8224024, fax. 043 8224024
    REGON: 10056166900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cezsieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest ochrona fizyczna mienia i obiektów budynków: Centrum Edukacji Zawodowej położonych przy ul. Leszka Czarnego 2 i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 położonych przy ul. Piłsudskiego 5, 98-200 Sieradz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które wykonawca złoży w ofercie 1.2. posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia. ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o dokument który wykonawca złoży w ofercie. 1.3. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku realizowanie usług ochrony obiektów administracji państwowej, samorządowej i użyteczności publicznej o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż cena ofertowa wykonawcy, Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez zamawiającego. 1.4. posiadać polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: 1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku z późn.zm. (wzór w siwz). 3. Formularz oferty (wzór w siwz). 4. Formularz cenowy (wzór w siwz). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz (wzór w siwz) zawierający wykonanie minimum 3 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie usług ochrony obiektów administracji państwowej, samorządowej i użyteczności publicznej o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż cena ofertowa wykonawcy, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez zamawiającego. b) aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. c) oświadczenie wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia o tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w siwz). d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. e) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualnej informacji (zaświadczenia) z Krajowego Rejestru Karnego określonego w art. 24 ust. 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie, ww. dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, iż możliwość składania kserokopii dotyczy tylko dokumentów wymienionych w pkt.1, 5a) (dokumenty uwiarygodnione, 5b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cezsieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach