Przetargi.pl
Ogłoszenie na projekt: Przebudowa dwutorowej linii 220 kV Skawina-Wanda i Wanda-Lubocza na terenie Gminy Wieliczka w oparciu o załączoną koncepcję

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2015-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłoszenie na projekt: Przebudowa dwutorowej linii 220 kV Skawina-Wanda i Wanda-Lubocza na terenie Gminy Wieliczka w oparciu o załączoną koncepcję
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej, budowlanej i wykonawczej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wraz z pozyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania: Przebudowa dwutorowej linii 220 kV Skawina-Wanda i Wanda-Lubocza na terenie Gminy Wieliczka 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należy również:opracowanie projektu technicznego budowlanego i wykonawczego przebudowy sieci energetycznej 220 kV w oparciu o załączoną koncepcję wykonanie aktualnej mapy do celów projektowychuzyskanie wszystkich niezbędnych prawem uzgodnień i decyzji a w szczególności: a) uzyskanie odstępstwa od zakazów art 88n. Ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2001 r. Prawo wodne b) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego c) uzyskanie decyzji zarządcy dróg o lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego d) zgłoszenie budowli o wysokości powyżej 50m do Urzędu Lotnictwa Cywilnego, oraz ewentualne spełnienie wymagań ULC e) uzgodnienie z gestorami sieci uzbrojenia terenu f) uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu na naradzie koordynacyjnej opracowanie projektu wykonawczego konstrukcyjnego dla słupa krańcowo- przelotowego Wszelkie przyjęte rozwiązania powinny uzyskać akceptacje Zamawiającego oraz właściciela linii (PSE). plan zagospodarowania terenu przedmiary robót i zestawienie materiałów kosztorys inwestorski uwzględniający przywrócenie terenu do stanu pierwotnego specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkie niezbędne a wymagane prawem uzgodnienia w tym: branżowe, ewentualne uzupełnienie istniejącej decyzji środowiskowych lub uzyskanie nowych decyzji środowiskowych uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę ilość dokumentacji która winna zostać przedłożona Zamawiającemu to 3 kpl. dokumentacji budowlanej (1 przed, a 2 po zatwierdzeniu w decyzji pozwolenia na budowę - w tym 1 kpl zawierający oryginały uzgodnień, decyzji, zgód, itp), 5 kpl dokumentacji wykonawczej,1 egz. kosztorysu inwestorskiego, 2 egz. kompletu przedmiarów robót, 2 egz. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, 2 egz. wersji elektronicznej całości dokumentacji - w wersji plików dwg oraz PDF; 2 egz wersji elektronicznej specyfikacji, przedmiarów oraz kosztorysu - w wersji PDF oraz w plikach programu kosztorysowego użytego przez wykonawcę. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w pełnym zakresie wynikającym z charakterystyki obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129); Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389); obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, p.poż.,itp. oraz wymogami użytkownika. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać wymagane uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami i instytucjami zewnętrznymi. Zastosowane w projekcie materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) bez wskazania nazw firmowych oraz nazw producentów. Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Wykonawca nie powinien wskazywać w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie) z zapisem i podaniem parametrów. Prace nie ujęte w opisie, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. Wykonawca zobowiązany do udziału w naradach zorganizowanych przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa wykonywana w tym zamówieniu będzie podstawą do ogłoszenia przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych, w związku z tym jej kompletność, zawartość i szczegółowość powinna być wystarczająca dla tego celu. Szczególnie specyfikacja techniczna powinny służyć do precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany do dokonywania bieżących ustaleń z Zamawiającym i Użytkownikiem oraz przedstawiania do konsultacji poszczególnych etapów prac projektowych, a także do przedstawiania na żądanie Zamawiającego, informacji na temat aktualnego stanu realizacji przedmiotu umowy. W trakcie trwania procedury przetargowej na wykonawstwo robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do udzielania wyjaśnień i odpowiedzi na pytania uczestników postępowania w części dotyczącej dokumentacji projektowej - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.3.3. Nadzór autorski. 3.3.1 Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego wszystkich branż nad inwestycją wykonywaną na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot Umowy, w zakresie wynikającym z treści ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz: udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami, zamawiającym oraz innymi stronami związanymi z realizacją inwestycji wykonanie zamiennych rozwiązań projektowych umożliwiających rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru rejestrowanie wszystkich zmian projektowych w celu wykonania dokumentacji powykonawczej współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru w kontroli sprowadzanych do wbudowania materiałów i urządzeń w zakresie ich zgodności z dokumentacją projektową udział w odbiorach technicznych i odbiorze końcowym inwestycji 3.3.2. Nadzór autorski będzie pełniony na wezwanie Zamawiającego.3.3.3. Wykonawca dokumentacji projektowej na mocy umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany będzie do zawarcia z Zamawiającym umowy na pełnienie usług nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną według dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie określonym ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.). Szczegółowe zasady oraz okres wykonywania czynności nadzoru autorskiego zostaną doprecyzowane w odrębnej umowie o świadczenie usług nadzoru autorskiego, z zastrzeżeniem, iż: wynagrodzenie płatne Wykonawcy za świadczenie usług nadzoru autorskiego nie będzie wyższe niż 2% kwoty brutto, stanowiącej wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z §11 projektu Umowy, umowa będzie obejmować cały okres realizacji inwestycji. 3.3.4. Podana przez wykonawcę cena jednostkowa nadzoru autorskiego netto pozostanie niezmienna do zakończenia pełnienia czynności nadzoru autorskiego i będzie obejmować pobyt wykonawcy (w zakresie wszystkich branż koniecznych do wypełnienia czynności nadzoru autorskiego).3.4.5. Pełnienie nadzoru autorskiego będzie prowadzone przez Wykonawcę w oparciu o odrębną umowę w zakresie wszystkich branż. CPV: 71 32 31 00- 9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 3.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej (licząc od daty odbioru końcowego) gwarancji jakości i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713231009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) Wadium musi być wniesione do terminu składania ofert tj. do dnia 02.09.2015.r. do godz. 09:50 8.2. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późń. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy Oddział w Wieliczce nr konta 79 8619 0006 0010 0200 4705 0007 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Rachunkowości Budżetowej U.M.i G. w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 800 - 1600 lub załączyć w oryginale do oferty. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium z adnotacją pracownika Wydziału Finansowego U.M.iG. Wieliczka o przyjęciu oryginału, lub oryginał wadium załączyć do oferty ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. 8.4. Zwrot wadium. 8.4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w art. 46 ust. 4a uPZP. 8.4.2. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem należytego zabezpieczenia wykonania umowy. 8.4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 8.5.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp z przyczyn leżących po jego stronienie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawce jako najkorzystniejszej. 8.5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 uPzp przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.4.1. zgodnie z art. 46 ust.1 uPzp jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.5.4. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Wykonania Usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach