Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 453-19-35 , fax. 0-77 454-42-46
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu
ul. Ozimska 19 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 0-77 453-19-35, fax. 0-77 454-42-46
REGON: 53055392900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OG-251/PN/1/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług porządkowych w pomieszczeniach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu przy ul. Rejtana 3 w Opolu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę kompletności dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów oraz ocenę ich aktualności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP 7. Wykaz wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, na kwotę co najmniej 50 000 zł brutto rocznie z podaniem wartości, przedmiotu, dat i odbiorcy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 5/2014/U
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług porządkowych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Krapkowicach
Dodano: 2013-12-11 - OL-251/PN/3/13
Dodano: 2013-12-11 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: Opolu przy ul. 1 Maja 6, Oleśnie przy ul. Rynek 20, Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 3 zadania częściowe. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP-016/II/ 151/2013/U
Dodano: 2013-12-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W NYSIE
Dodano: 2013-12-09 - Obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn w 2014 roku
Dodano: 2013-12-02 - KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2013-11-19 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: - Opolu przy ul. 1 Maja 6, - Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30, - Oleśnie przy ul. Rynek 20, - Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 4 zadania częściowe Postępowanie nr: ZP-016/II/3/2013/U
Dodano: 2012-11-28 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2012-11-21 - OL-251/PN/1/12
Dodano: 2012-11-08