Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
- Data zamieszczenia: 2015-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
REGON: 00059286800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odzyskanie podatku VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2011-2013 przy wykorzystaniu współczynnika, centralizacji rozliczeń VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2014 i 2015 wraz ze skalkulowaniem współczynnika i odzyskaniem podatku VAT, obliczenia prewspółczynników dla potrzeb rozliczania podatku VAT na rok 2016 przy wykorzystaniu kilku metod uzgodnionych z miastem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca w szczególności na: 1). skalkulowaniu wartości współczynnika VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) w latach 2011 - 2015 wraz z uzasadnieniem, 2). centralizacji rozliczeń VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2014 i 2015, 3). przekazaniu oddelegowanym pracownikom Miasta odpowiedniej wiedzy, aby w przyszłości samodzielnie mogli dokonywać rozliczeń VAT Miasta, 4). przygotowaniu i złożeniu do właściwego Urzędu Skarbowego korekt deklaracji VAT za okres 2011 - 2015 wraz z uzasadnieniem (w zakresie opisanym w pkt 1 i 2), 5). przygotowaniu pisemnych procedur ukierunkowanych na proces zbierania informacji i dokumentów niezbędnych dla celów przygotowania scentralizowanych rozliczeń VAT Miasta i jego jednostek budżetowych od 2016 roku, 6). udzieleniu wsparcia dla Miasta w okresie 5 lat, w przypadku wszczęcia kontroli lub postępowania podatkowego dotyczącego przygotowanych korekt w zakresie opisanym w pkt 4, 7). reprezentacji przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi (WSA i NSA) w sprawach dotyczących nadpłaty, 8). prowadzeniu wszelkich kontaktów i spotkań z organami podatkowymi, 9). przygotowaniu wszelkich pism i odwołań w postępowaniu przed organami podatkowymi, 10). przygotowaniu skarg, odpowiedzi na skargi, pism w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, 11). reprezentowaniu Miasta w zakresie przygotowania wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego, jeżeli potwierdzenie poprawności skutków podatkowych określonych rekomendacji będzie wskazane, 12). reprezentowaniu Miasta przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi (WSA oraz NSA) w sprawach dotyczących indywidualnych interpretacji prawa podatkowego, o których mowa w pkt 11, 13). dokonaniu okresowej kontroli i weryfikacji scentalizowanego rozliczenia podatku VAT przygotowanego samodzielnie przez pracowników Urzędu Miasta Płocka za I i II półrocze 2016 roku, 14). obliczeniu najkorzystniejszego dla Miasta prewspółczynnika na 2016 rok wraz z uzasadnieniem. Termin realizacji zamówienia: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 - 5 i 14 - do 31 grudnia 2015 roku, 2) w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 13 - odpowiednio do 30 września 2016 roku oraz do 31 marca 2017 roku, 3) w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 6 -12 - w okresie 5 lat od dnia złożenia korekt deklaracji podatkowych tj. do 31 grudnia 2020 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6000,00 zł ( sześć tysięcy zl)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadanie krajowej i międzynarodowej oceny wiarygodności kredytowej (ratingu) Gminy - Miasto Płock, wykonanie nadzoru nad ratingiem, aktualizację i publikację ratingu
Dodano: 2015-06-19 - Wykonanie dwóch ekspertyz z zakresu finansów publicznych, dotyczących systemu pomiaru i oceny efektywności i skuteczności realizacji zadań realizowanych przez Policję oraz powiązania klasyfikacji zadaniowej z tradycyjną klasyfikacją budżetową
Dodano: 2013-07-12 - Nadzór nad realizacją projektu Kompleksowa informatyzacja Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. w tym wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania, wdrożenie controllingu i nadzór nad jego realizacją w Płockim Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Dodano: 2013-05-02 - Opracowanie koncepcji centralizacji zadań obszaru finansów i księgowości izb celnych - rozliczenia dochodów budżetu państwa
Dodano: 2011-11-03 - opracowanie bazy mierników dla poszczególnych funkcji, zadań i podzadań zamieszczonych w zadaniowym planie wydatków (budżet zadaniowy)
Dodano: 2011-03-22 - Wycena wartości Spółek Grupy Poczta Polska S. A.
Dodano: 2010-10-26