Przetargi.pl
Odzyskanie podatku VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2011-2013 przy wykorzystaniu współczynnika, centralizacji rozliczeń VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2014 i 2015 wraz ze skalkulowaniem współczynnika i odzyskaniem podatku VAT, obliczenia prewspółczynników dla potrzeb rozliczania podatku VAT na rok 2016 przy wykorzystaniu kilku metod uzgodnionych z miastem.

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odzyskanie podatku VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2011-2013 przy wykorzystaniu współczynnika, centralizacji rozliczeń VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2014 i 2015 wraz ze skalkulowaniem współczynnika i odzyskaniem podatku VAT, obliczenia prewspółczynników dla potrzeb rozliczania podatku VAT na rok 2016 przy wykorzystaniu kilku metod uzgodnionych z miastem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca w szczególności na: 1). skalkulowaniu wartości współczynnika VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) w latach 2011 - 2015 wraz z uzasadnieniem, 2). centralizacji rozliczeń VAT dla Miasta (rozumianego jako Urząd Miasta Płocka łącznie z jednostkami budżetowymi) za lata 2014 i 2015, 3). przekazaniu oddelegowanym pracownikom Miasta odpowiedniej wiedzy, aby w przyszłości samodzielnie mogli dokonywać rozliczeń VAT Miasta, 4). przygotowaniu i złożeniu do właściwego Urzędu Skarbowego korekt deklaracji VAT za okres 2011 - 2015 wraz z uzasadnieniem (w zakresie opisanym w pkt 1 i 2), 5). przygotowaniu pisemnych procedur ukierunkowanych na proces zbierania informacji i dokumentów niezbędnych dla celów przygotowania scentralizowanych rozliczeń VAT Miasta i jego jednostek budżetowych od 2016 roku, 6). udzieleniu wsparcia dla Miasta w okresie 5 lat, w przypadku wszczęcia kontroli lub postępowania podatkowego dotyczącego przygotowanych korekt w zakresie opisanym w pkt 4, 7). reprezentacji przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi (WSA i NSA) w sprawach dotyczących nadpłaty, 8). prowadzeniu wszelkich kontaktów i spotkań z organami podatkowymi, 9). przygotowaniu wszelkich pism i odwołań w postępowaniu przed organami podatkowymi, 10). przygotowaniu skarg, odpowiedzi na skargi, pism w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, 11). reprezentowaniu Miasta w zakresie przygotowania wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego, jeżeli potwierdzenie poprawności skutków podatkowych określonych rekomendacji będzie wskazane, 12). reprezentowaniu Miasta przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi (WSA oraz NSA) w sprawach dotyczących indywidualnych interpretacji prawa podatkowego, o których mowa w pkt 11, 13). dokonaniu okresowej kontroli i weryfikacji scentalizowanego rozliczenia podatku VAT przygotowanego samodzielnie przez pracowników Urzędu Miasta Płocka za I i II półrocze 2016 roku, 14). obliczeniu najkorzystniejszego dla Miasta prewspółczynnika na 2016 rok wraz z uzasadnieniem. Termin realizacji zamówienia: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 - 5 i 14 - do 31 grudnia 2015 roku, 2) w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 13 - odpowiednio do 30 września 2016 roku oraz do 31 marca 2017 roku, 3) w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 6 -12 - w okresie 5 lat od dnia złożenia korekt deklaracji podatkowych tj. do 31 grudnia 2020 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000,00 zł ( sześć tysięcy zl)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach