Przetargi.pl
Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu: "Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w drugim półroczu roku szkolnego 2016/2017.

Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg

  • Adres: 98240 Szadek, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 215 004 , fax. 438 215 773
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
    ul. Warszawska 3
    98240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 438 215 004, fax. 438 215 773
    REGON: 73093446000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu: "Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w drugim półroczu roku szkolnego 2016/2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu: "Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w drugim półroczu roku szkolnego 2016/2017. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odwóz uczniów ze szkoły w Szadku przy wykorzystaniu 1 autobusu klasy minimum 40 miejsc siedzących na następującej trasie: odwóz: 1. Szadek – Dziadkowice – Przatów Dolny – Przybyłów – Remiszew – ul. Osiny – Górna Wola – Tarnówka Kolonia – Tarnówka – Rzepiszew – Janów – Wola Łobudzka – Lichawa – Lichawa Parcela – Stefanów – Tomaszew – Kornaty – Wola Krokocka – Choszczewo – Kromolin Nowy – Szadek, odwóz środa około godziny 15:30, planowana ilość przystanków około 20. Dzienna długość tras do przejechania średnio do 65 km, czas przejazdu około 1 godziny. (w okresie II półrocza roku szkolnego 2016/2017). Odwóz tylko w środy w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem świąt). Dopuszcza się odwóz w innym dniu niż środa po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem. Planuje się 16 odwozów w II półroczu roku szkolnego (dopuszcza się zmianę: plus/ minus 4 odwozy). Łączny dystans trasy przy założeniu 16 odwozów: 1040 km. Długość trasy będzie liczona: rozpoczęcie spod Szkoły Podstawowej w Szadku – objazd trasy – powrót pod Szkołę Podstawową w Szadku. Dopuszcza się korektę przebiegu trasy po jej akceptacji przez Zamawiającego i rodziców. Dopuszcza się także zmianę kolejności miejscowości na trasie przejazdu po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz odwrócenie kierunku jazdy zgodnie z decyzją i dyspozycją Dyrektora szkoły. Zamawiający zapewnia opiekuna w czasie dowozu/odwozu. Każdy oferent powinien zapoznać się z przebiegiem trasy dowozu/odwozu i jakością klasy dróg w terenie. Dopuszcza się w okresie zimowym, w razie wystąpienia warunków uniemożliwiających przejazd daną trasą, korektę trasy. W razie potrzeby może nastąpić zwiększenie liczby przystanków na danej trasie maksymalnie o 2 w stosunku do planowanej. Autobus odwożący dzieci musi być wyposażony w minimum dwoje drzwi dla pasażerów oraz w dźwiękową sygnalizację cofania. 1.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia a. Zamawiający wymaga, aby kierowcy autobusów, którzy będą kierować pojazdami w ramach świadczonej usługi byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Kierowcy winni posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu autobusami. b. W terminie 3 dni od zawarcia umowy, lecz nie później niż przed rozpoczęciem świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, że biorący udział w realizacji zamówienia kierowcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca winien dołączyć zanonimizowane kserokopie umów o pracę, zawartych z kierowcami realizującymi zamówienie. c. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie realizacji usługi, do kontroli wymagań o których mowa w pkt a. W takiej sytuacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić w terminie 3 dni kserokopie zanonimizowanych aktualnych umów o pracę ze wskazanymi w żądaniu kierowcami, dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), w szczególności zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. d. W przypadku zmiany kierowcy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie przed rozpoczęciem wykonywania przez nowego kierowcę czynności w ramach świadczonej usługi, wraz z oświadczeniem, że wskazany kierowca jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę (oraz z załączeniem zanonimizowanej kserokopii umowy o pracę), a także, że posiada minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu autobusami. e. Informacje o których mowa w niniejszym pkt (1.2) należy przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. f. Sankcję z tytułu niespełnienia powyższych wymagań bądź uchybienia któremukolwiek terminowi określa umowa, której wzór załączony jest do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach