Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Sienkiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 556 401 920 , fax. 556 401 923
- Data zamieszczenia: 2020-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie
ul. Sienkiewicza 27
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 556 401 920, fax. 556 401 923
REGON: 19263366700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp-sztum.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odwodnienie placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie” oraz „Remont, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Odwodnienie placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie” oraz „Remont, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie”. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do pobrania ze strony Zamawiającego: www.psp-sztum.pl oraz biuletynie informacji publicznej. 4. Część materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia jest w posiadaniu Zamawiającego, wykaz tych materiałów znajduje się w Załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia). 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz opisie przedmiotu zamówienia; pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz opisie przedmiotu zamówienia, oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych( np. wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itp.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 8. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe i przyjąć, że do każdego z takich odniesień użyto sformułowania „lub równoważna”. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami. Zakres prac obejmuje m.in: • wymianę nawierzchni istniejącej na nawierzchnię z kostki betonowej celem podwyższenia bezpieczeństwa, • przebudowę istniejących schodów betonowych na schody z kostki betonowej gr. 6cm – kostka inwestora - na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowa z chudego betonu C8/10 zagęszczona mechanicznie. Warstwa odsączająca - podsypka filtracyjna piaskowa gr. 10cm zagęszczona mechanicznie. Należy wykonać balustradę z rur stalowych malowanych farbą epoksydową obustronnie zabezpieczając zejście po schodach. Wysokość balustrady h=1.1m. Balustrada wykonana z rur stalowych – pochwyt rura 1,5cal, słupki i przewiązki poprzeczne 1cal. • utwardzenie z kostki betonowej gr. 8cm - kolor szary, czerwony i grafit na podsypce cementowo-piaskowej (materiał inwestora – kostka betonowa gr. 8cm około 640m2). Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna 0-31,5mm gr. 7cm zagęszczona mechanicznie, warstwa dolna z kruszywa łamanego 31,5-63mm gr. 25cm. Warstwa odsączająca - podsypka filtracyjna piaskowa gr. 10cm zagęszczona mechanicznie. Należy wykorzystać istniejący materiał – trelinkę, beton (należy skruszyć 31,5-63mm) jako część podbudowy zasadniczej. Zaleca się stosowanie materiału pochodzenia organicznego tj. kamień łamany, • umocnienie skarpy płytą typu meba gr. 10cm na podsypce piaskowej, • wzmocnienie istniejącego murku ceglanego poprzez wylanie od strony wewnętrznej poduszki betonowej 30x50cm, oraz wykonanie izolacji z foli budowlanej os strony wewnętrznej przed zasypaniem i ułożeniem nawierzchni z kostki, • montaż słupków stalowych blokujących U-12c fi 120mm - 9szt co 1,5m zgodnie z rys. PZT. • odwodnienie poprzez spadki poprzeczne. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami do wpustów deszczowych będzie odbierać wody deszczowe i roztopowe z utwardzonego placu z kostki. Sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur kielichowych gładkich o ściance litej klasy minimum SN8 uszczelnionych uszczelką gumową. Sieć i przykanaliki zaprojektowano z rur o średnicach 160, 200 mm. Trasę projektowanej kanalizacji wraz z jej spadkami i zagłębieniem zobrazowano w części graficznej opracowania rys. I-1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Wykonawca do szacowania wartości oferty musi uwzględnić poniższe zestawienie materiałów, które są w posiadaniu Zamawiającego i będą wykorzystane przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Materiał w posiadaniu Zamawiającego Ilość Jedn. miary PŁYTA AŻUROWA SZARA 416 szt. kostka betonowa gr. 8cm 640 m2 KOSTKA BET. KOLOR SZARY 8 CM 1753,1 m2 KOSTKA BET. KOLOR CZERWONY GR.8 CM 117,0 m2 KOSTKA BET. KOLOR GRAFITOWY GR. 8 CM 150 m2 KRAWĘŻNIK DROGOWY 316 szt. WŁAZ ŻELIWNY TYP CIĘŻKI 6 szt. RURA PCV 160 X4,7X3000 10 szt. RURA PCV 200 X5,97X3000 34 szt. RURA PCV 160X4,7X200 1 szt. RURA PCV 200 X5,97X1000 1 szt. PIASEK NA PODSYPKĘ 255,5 t KOLRYTO ŚCEKOWE AS-S150 33 szt. STUDZIENKA OSAD-WPUST 3 szt. KRĄG ŻELB 1200/600 ZE STOPNIAMI 19 szt. KINETA DO STUDNI 1200/1000 5 szt. NAKRYWA KRĘGA 1200 6 szt. PIERŚCIEŃ ŻELB. ODCIĄŻAJĄCY 5 szt. STUDNIA WPUSTOWA ULICZNA 4 szt. CEMENT 22,5 t KRUSZYWO FRAKCJA 0 - 63 273,86 t KRUSZYWO FRAKCJA 0 -31,5 29 t Odkrycie przyłącza kanalizacji deszczowej w istniejącej studni na działce spółdzielni mieszkaniowej odbywać się będzie w obecności pracowników spółdzielni, komendy powiatowej oraz wykonawcy. Po wykonaniu wpięcia projektowanej kanalizacji deszczowej do istniejącej studni w działce spółdzielni mieszkaniowej należy przeczyścić przyłącze w miejscu wpięcia Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: • Dokumentacja projektowa • STWiORB - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Dodano: 2024-04-22 - Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-04-22 - Oznakowanie poziome dróg w zarządzie ZDiZ
Dodano: 2024-04-22 - wykonanie wiat śmietnikowych przy ul. Tobiasza, ul. Za Murami, ul. Straganiarskiej w Gdańsku.
Dodano: 2024-04-21 - Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławowo
Dodano: 2024-04-16 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym budynku wieży ciśnień w Sztumie
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Jeziornej w miejscowości Przywidz oraz przebudowa ul. Wiejskiej w m. Pomlewo
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza Budynku Głównego Teatru Wybrzeże – etap II
Dodano: 2024-04-05 - „Kompleksowa modernizacja infrastruktury przy placówkach oświatowych”
Dodano: 2024-04-05