Przetargi.pl
Odwodnienie i utwardzenie parkingu na terenie obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu.Znak postępowania: ZP/PN/84/2015/WBZ.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie i utwardzenie parkingu na terenie obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu.Znak postępowania: ZP/PN/84/2015/WBZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odwodnienie i utwardzenie parkingu na terenie obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu. 2.Przedmiot zamówienia łącznie obejmuje: 1)Część drogową: a)wykonanie dróg wewnętrznych; b)wykonanie dojazdu do agregatu prądotwórczego; c)wykonanie miejsc parkingowych; d)wykonanie placu pod teren zielony; 2)Część sanitarną: a)wykonanie separatora koalescencyjnego z osadnikiem; b)wykonanie regulatora przepływu CEV; c)wykonanie kanalizacji deszczowej; 3)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych odpowiednio dla branży drogowej oraz sanitarnej tj.: Część drogowa 1.Załącznik nr 1 projekt budowlany zamienny tom II drogowy 2.Załącznik nr 1.1 projekt wykonawczy drogowy 3.Załącznik nr 1.1.1 pb rys. 03.01 drogowy 4.Załącznik nr 1.1.2 pb rys. 03.02 drogowy 5.Załącznik nr 1.1.3 pb rys. 03.03 drogowy 6.Załącznik nr 1.1.4 pb rys. 01 drogowy 7.Załącznik nr 1.1.5 pb rys. 02 drogowy 8.Załącznik nr 1.1.6 pb rys. 04.01 drogowy 9.Załącznik nr 1.1.7 pb rys. 04.02 drogowy 10.Załącznik nr 1.1.8 pb rys. 04.03 drogowy 11.Załącznik nr 1.1.9 pb rys. 04.04 drogowy 12.Załącznik nr 1.1.10 pb rys. 04.05 drogowy 13.Załącznik nr 1.1.11 pb rys r1 drogowy 14.Załącznik nr 1.2 przedmiar drogowy 15.Załącznik nr 1.3 stwiorb drogowa Część sanitarna 16.Załącznik nr 2 projekt budowlany zamienny sanitarny 17.Załącznik nr 2.1 projekt wykonawczy sanitarny 18.Załącznik nr 2.1.1 rys. 4s sanitarny 19.Załącznik nr 2.1.2 rys. 3s sanitarny 20.Załącznik nr 2.1.3 rys. 2s sanitarny 21.Załącznik nr 2.1.4 rys. 1s sanitarny 22.Załącznik nr 2.1.5 rys. 1 ptz sanitarny 23.Załącznik nr 2.2 przedmiar sanitarny 24. Załącznik nr 2.3 stwiorb sanitarna 4.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ - Projekt umowy. 5.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o: 1)Wymagania wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami; 2)Ofertę Wykonawcy; 3)Uproszczone kosztorysy ofertowe (część drogowa oraz część sanitarna) z podaniem wszystkich parametrów wyceny kosztorysowej; 4)Harmonogram robót wykonany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. 6.Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie . 7.Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 45.23.24.51-8- Roboty odwadniające i nawierzchniowe 8.Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 b ustawy Pzp). UWAGA: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach