Przetargi.pl
Odwodnienie działek o nr ew. 210/36 oraz 210/39 przy ul. Cerefisko w ramach zadania pn.:”Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie działek o nr ew. 210/36 oraz 210/39 przy ul. Cerefisko w ramach zadania pn.:”Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Odwodnienie działek o nr ew. 210/36 oraz 210/39 przy ul. Cerefisko w ramach zadania pn.:”Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie” 1. Zakres robót obejmuje:  Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu ) 155,61 m2  Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi grunt kat I-II 155,61 m3  Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi grunt kat III 194,51 m3  Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi grunt kat IV 38,90 m3  Wykopy liniowe w gruncie kat I-II 66,69 m3  Wykopy liniowe w gruncie kat III-IV 100,03 m3  Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o gł. do 3 m 1.235,00 m2  Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi grunt kat I-II ( komory przewiertowe ) 364,00 m3  Kanały z rur PCV o śr.zewn.400 mm 247,00 mb  Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 9 szt.  Osadnik DN 2500 V=11,00 m3 1 szt.  Próba szczelności kanałów rurowych o śr.nom 400 mm 247,00 mb  Wypompowanie wody z rozlewiska 8 godzin  Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi grunt kat I-II;kat III, kat IV ( rów ) 409,58 m3  Nawierzchnia żwirowa w rowie 68,90 m2  Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi 440,00 m2  Przewiert maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami o śr. 508,0 x 11,00 18 mb  Przeciąganie rurociągów przewodowych 18 mb  Rozebranie chodników z płyt kamiennych grub. 7 cm 120,50 mb  Podbudowa z kruszywa łamanego 180,75 m2  Nawierzchnie z mieszanek minerano – bitumicznych 180,75 m2 oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) terminowego wykonania robót zgodnie z umową, b) wykonania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót budowlanych, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autora dokumentacji projektowej, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, ustawą prawo budowlane, zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem wymogów stawianych wyrobom budowlanym i urządzeniom dopuszczonym do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz zachowania jakości robót określonych w dokumentacji projektowej, c) zapewnienia materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu umowy odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266.) oraz wymaganiom STWIORB i SIWZ; d) zapewnienia przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz p.poż. we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów zgodnie z przepisami i dokumentacją projektową oraz zapewnienia należytego porządku na terenie budowy w jej otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, e) kompletowania i udostępniania inspektorowi nadzoru, sporządzonych w języku polskim dokumentów typu: atesty materiałowe, deklaracje zgodności/deklaracje właściwości użytkowych dla dostarczanych materiałów i urządzeń, aprobaty techniczne, dokumentację określającą charakterystyczne parametry materiałów i urządzeń zgodne z dokumentacją, w tym np.: karty techniczne, wyniki badań laboratoryjnych i technicznych (tam, gdzie są wymagane), itp. Zakazuje się Wykonawcy wbudowywania materiałów i instalowania urządzeń, które nie spełniają wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub nie uzyskały akceptacji inspektora nadzoru, f) w przypadku niedopełnienia obowiązków zgłoszenia robót zanikających lub ulegających zakryciu Wykonawca zobowiązany jest na żądanie inspektora nadzoru lub Zamawiającego odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, g) informowanie Zamawiającego poprzez inspektora nadzoru o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 5 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, h) zapewnienie dojścia i dojazdu do nieruchomości sąsiadujących z przedmiotową inwestycją na czas prowadzonych robót, i) opracowanie na własny koszt geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. W oparciu o państwową osnowę geodezyjną i osnowę realizacyjną należy w skali 1:500 wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą sieci uzbrojenia terenu i wszystkich obiektów wraz z naniesieniem zmian na mapę zasadniczą uzyskując potwierdzenie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, j) opracowanie na własny koszt dokumentacji powykonawczej wykonanych robót zgodnej z art. 3 pkt. 14) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zawierającej zestawienie charakterystycznych parametrów zrealizowanego przedmiotu umowy, atesty, certyfikaty potwierdzające dopuszczenia do stosowania w Polsce oraz spełnianie wymagań umownych dla zabudowanych materiałów, komplet pomiarów kontrolnych, 2) W celu wykonania swoich obowiązków Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt, w szczególności: a) sporządzenie i uzgodnienie z autorem dokumentacji projektowej oraz Zamawiającym wszelkiej dokumentacji projektowej, która nie była dostarczona przez Zamawiającego, a której wykonanie, według Wykonawcy, jest niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, przez co rozumie się w szczególności możliwość jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem, b) udział w robotach budowlanych osób odpowiedzialnych za kierownictwo i nadzór nad realizowanymi robotami, c) organizację i utrzymanie zaplecza niezbędnego dla realizowanych robót, d) gospodarowanie terenem budowy, od momentu jego przejęcia od Zamawiającego aż do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, odpowiadając za wszelkie szkody powstałe na tym terenie. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy, protokolarnego zdania pasa drogowego właściwemu zarządcy drogi i przekazania go Zamawiającemu w dniu zakończenia odbioru końcowego lub w terminie ustalonym w protokole odbioru, e) organizację siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, f) konieczność noszenia kamizelek ochronnych, przez osoby przebywające na terenie budowy z nazwą firmy, w której są zatrudnieni, g) pracę sprzętu budowlano – montażowego i środków transportu, h) dostawę wszelkich materiałów podlegających wbudowaniu oraz urządzeń podlegających zamontowaniu, a wynikających z dokumentacji projektowej i zakresu prac, i) właściwe warunki składowania materiałów i urządzeń oraz ich ochronę, j) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, k) prowadzenie robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia. W przypadku powstania szkód z winy/zaniedbania Wykonawcy zobowiązany jest on do przywrócenia do stanu pierwotnego i uzyskania akceptacji użytkownika w/w obiektu w tym zakresie, 3) Wytyczenie obiektów i robót: a) Wykonawca zapewni wykonanie wszelkich prac pomiarowych i wytyczenie obiektów oraz robót przez osoby uprawnione do tych czynności, b) Wykonawca zapewni usunięcie wszelkich błędów w zakresie dokonanych pomiarów, aż do osiągnięcia stanu poprawnego. 4) Utrzymanie terenu budowy: a) w okresie od przekazania terenu robót do daty zakończenia i odbioru robót Wykonawca odpowiada za odpowiednie utrzymanie terenu budowy, b) dla zapewnienia bezpieczeństwa na terenie budowy Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak ogrodzenie, zapory, wzmocnienia, znaki oraz zapewnić ich obsługę i działanie w okresie trwania budowy, c) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie dojazdu do terenu budowy, a w czasie wykonywania robót powinien utrzymać teren robót w ten sposób, by nie powstawały przeszkody komunikacyjne. 5) Bezpieczeństwo i ochrona robót oraz zachowanie środowiska: a) z chwilą przejęcia placu budowy Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 799 z późn. zm.) b) Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami, jakie mogą powstać wskutek lub w związku z prowadzonymi robotami w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, a w razie dopuszczenia do ich powstania – zrekompensuje Zamawiającemu poniesione przez niego z tego tytułu koszty lub straty, c) przed przystąpieniem do robót, Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki w celu zabezpieczenia instalacji podziemnych i nadziemnych a także roślinności przed ich uszkodzeniem w czasie realizacji robót, d) Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę środowiska na terenie budowy i w jej bezpośrednim sąsiedztwie w zakresie, w jakim prowadzone prace mogą mieć na nie wpływ. 6) Dokumentacja powykonawcza: a) po zakończeniu realizacji zadania, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletny zestaw dokumentacji projektowej powykonawczej, przez którą należy rozumieć dokumentację budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 1) lit. e), i), j) umowy, a także protokoły badań i sprawdzeń, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz ze szkicami inwentaryzacyjnymi w dwóch egzemplarzach. Wykonawca zobowiązany jest przed dokonaniem zgłoszenia zakończenia robót przedstawić dokumentację powykonawczą Inspektorowi Nadzoru i uzyskać jego akceptację w zakresie jej kompletności i poprawności. b) Zamawiający nie wyznaczy i nie rozpocznie czynności odbioru końcowego do czasu otrzymania od Wykonawcy, a sprawdzonej przez Inspektorów Nadzoru, wymaganej liczby egzemplarzy dokumentacji powykonawczej. 7) Wykonawca zobowiązuje się do: a) wypełniania obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), zwanego dalej w skrócie „RODO” wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w związku z realizacją umowy, b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). 3. Szczegółowy zakres robót określają:  Projekt budowlany  Projekt wykonawczy  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  przedmiar robót. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej siwz). 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót. 5. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu następujących prac: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) roboty montażowe d) roboty montażowe związane z budową rowu, e) roboty demontażowe f) przewierty, g) rozbiórka nawierzchni h) odtworzenie nawierzchni drogi. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 i § 10 ust. 1 pkt 1 lit. i,j,k wzoru umowy. 11. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 29 ust. 5 i 6 ustawy). Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy zł ) 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Odwodnienie działek o nr ew. 210/36 oraz 210/39 przy ul. Cerefisko w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 lit. a) . 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach