Przetargi.pl
Odwodnienie budynku Ratusza w Pyrzycach wraz z robotami towarzyszącymi przy ul.Plac Ratuszowy 1.

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 570 10 20 , fax. (091) 570 01 54
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 570 10 20, fax. (091) 570 01 54
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie budynku Ratusza w Pyrzycach wraz z robotami towarzyszącymi przy ul.Plac Ratuszowy 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - roboty rozbiórkowe tj. rozbiórka nawierzchni dróg i placów z mieszanek mineralno- bitumicznych oraz kostki bet.POLBRUK o powierzchni 1069,07 m2 - roboty ziemne: wykopy pod projektowany drenaż wraz z wywozem urobku oraz powtórnym zasypaniem wykopów zasypką piaskową m3- 786,00 - ułożenie drenażu na przygotowanej podsypce filtracyjnej z rur PCV o średnicy 200 mm z filtrem z włókna kokosowego mb. 142,800 - montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr.1000 mm szt.14 - dostawa i montaż kompletnej przepompowni wód gruntowych - wykonanie odwodnienia liniowego z koryt polimerobetonowych mb.38,50 - izolacja przeciwwilgociowa pozioma z roztworu asfaltowego oraz papy termozgrzewalnej m2 505,838 -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej pionowej z roztworu asfaltowego oraz papy termozgrzewalnej gr.5,2mm o pow.m2 497,245 -wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami zatarte na ostro grubości 35 mm z betonu B15 z dodatkiem środka wodoszczelnego m2 459,853 -przebudowa parkingu wewnętrznego z kostki bet.POLBRUK gr.80mm na podsypce piask.-cement.gr.50 mm z zalaniem spoin zaprawą cement. m2 1164,66 - roboty tynkarskie :uzupełnienie tynków wewnętrznych ścian i słupów m2 248,622 - roboty elektryczne (podłączenie przepompowni) - prace geodezyjne (wytyczenie sieci i inwentaryzacja powykonawcza)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 pracach budowlanych o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem lokalizacji, 1.3. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dysponują odpowiednią ilością środków finansowych lub zdolnością kredytową, 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w dziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale V ust 1 pkt 1.2 SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5, 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w dziale V pkt 1.3. SIWZ, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach