Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2244499, 2244516 , fax. 032 2244499 w. 226
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
ul. Chopina 8 8
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 032 2244499, 2244516, fax. 032 2244499 w. 226
REGON: 27773689300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODTWORZENIE WYBRANYCH ODCINKÓW ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego następujących usług (zgodnie z wymaganiami jakościowymi określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ). prace przygotowawcze, pogłębienie rowów, nadanie im spadku zapewniającego prawidłowe odwodnienie korony drogi, wyprofilowaniu rowu do kształtu trapezowego, wywiezieniu poza obręb pasa drogowego namułu naniesionego przez wodę i nadmiaru gruntu i darniny, prace towarzyszące - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451121006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 75 000zł (brutto) c) posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, w tym min 1 koparka wraz z łyżką skarpową d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), f) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 5 b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. 5 b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument c) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 75 000zł co najmniej 2 usługi wypełnić druk nr 3 e) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością. f) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (na zał. druku nr 4), Uwaga - w przypadku sprzętu dzierżawionego należy załączyć oświadczenie właściciela sprzętu o bezwarunkowym udzieleniu praw do dysponowania sprzętem na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Uwaga: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt.g - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej i naprawy izolacji przeciwwilgociowej oraz uzupełnienia tynków cokołu elewacji dla budynku działu Konsultacyjno - Diagnostycznego w Sosnowcu przy ul. Staszica 44a
Dodano: 2016-04-06 - Ubezpieczenie i remont rowów odwadniających w dzielnicach Golejów i Chwałęcice w 2016 r., z podziałem na zadania: Zadanie 1. Ubezpieczenie rowu a6 wraz z odcinkowym zarurowaniem w rejonie ulicy Komisji Edukacji Narodowej w dzielnicy Golejów. Zadanie 2. Remont rowu zlokalizowanego w dzielnicy Chwałęcice na odcinku od ulicy Rudzkiej do zbiornika Elektrowni Rybnik.
Dodano: 2016-04-05 - Roboty związane z wiosennym utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2016 roku
Dodano: 2016-03-30 - Konserwacja rowów, poboczy i przepustów wzdłuż dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2016 roku
Dodano: 2016-01-19 - Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach Miasta Rybnika w 2015 r., z podziałem na zadania: Zadanie 1: Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Gotartowice i Kamień. Zadanie 2: Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Niedobczyce i Wielopole.
Dodano: 2015-08-26 - Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach Miasta Rybnika w 2015 r., z podziałem na zadania: Zadanie 1: Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Boguszowice Stare, Ligota-Ligocka Kuźnia i Rybnik-Północ. Zadanie 2: Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Kłokocin, Golejów i Zebrzydowice. Zadanie 3: Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Chwałęcice, Radziejów, Niewiadom, Zamysłów, Orzepowice, Popielów.
Dodano: 2015-06-18 - Roboty konserwacyjne przepompowni wód opadowych na terenie Gminy Bytom w ramach realizacji zadania pn: Odwadnianie niecek bezodpływowych na terenie Gminy Bytom- utrzymanie w 2015 roku przepompowni: Dworska ogródki, staw 32, Północna - Zielona, ROD Kościuszko, ROD Łan, Zachodnia, Karb II i stanowiska pompowego staw 24.
Dodano: 2015-05-07 - Konserwacja rowów, poboczy i przepustów wzdłuż dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2015 roku
Dodano: 2015-03-13 - Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2015 roku
Dodano: 2015-03-10 - Konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach miasta Rybnika w 2014 roku, z podziałem na zadania: Zadanie 1) konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Niedobczyce i Radziejów, Zadanie 2) konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Wielopole (ubezpieczenie rowu R-K1) oraz Gotartowice, Zadanie 3) konserwacja rowów odwadniających w dzielnicach: Paruszowiec, Grabownia, Ligota i Boguszowice oraz wycinka 13 szt. drzew rosnących na skarpach rowów.
Dodano: 2014-08-22