Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16 16
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odtworzenie podłóg w miejscu zerwanych posadzek z ksylamitem w budynku po byłym internacie ZSOiO w Pruszczu Gdańskim w części I i III piętra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu podłóg w miejscu zerwanych posadzek z ksylamitem w budynku po byłym internacie w części I piętra 9 pokoi od strony ulicy Wojska Polskiego i 4 pokoje od strony p - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000zł (trzy tysiące złotych) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11.30
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) minimum 2 robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 50.000zł każda, oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. b) oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt VIII.1 i w pkt VIII.4 siwz oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2-3 i w pkt VIII.6 siwz. Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie doświadczenia - w przypadku wykazania się przez Wykonawców robotami będącymi robotami wielobranżowymi, w wykazie robót załączonym do oferty Wykonawcy winni dodatkowo wyszczególnić spośród wykazanych robót budowlanych robotę budowlaną i jej wartość, tak aby potwierdzić spełnienie postawionego warunku dotyczącego doświadczenia . Zamawiający dokona oceny każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1 siwz oraz dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2-3 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt VIII.4-7 siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Wykaz wykonanych minimum 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. nr 4 do siwz), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów. 7.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdański.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
Dodano: 2016-04-22 - Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
Dodano: 2016-02-22 - Roboty budowlane obejmujące część pomieszczeń budynku Szpitala przeznaczonych na gabinety diagnostyczno- zabiegowe w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie ZP19/2014/II
Dodano: 2014-08-28 - Naprawa podłogi w sali wykładowej w kontenerze nr 369 na poligonie OPA .
Dodano: 2013-05-15 - Remont pomieszczeń nr 4, 5, 5A, 6 i 7 w budynku administracyjnym RDLP w Gdańsku
Dodano: 2013-04-03 - Modernizacja posadzek na korytarzach budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Gniewie
Dodano: 2012-09-13