Przetargi.pl
Odtworzenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Niwka i Radłów oraz przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Wola Radłowska oraz drogi gminnej w miejscowości Biskupice Radłowskie

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33130 Radłów, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 782 044 , fax. 146 782 818
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7
    33130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 146 782 044, fax. 146 782 818
    REGON: 54565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Niwka i Radłów oraz przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Wola Radłowska oraz drogi gminnej w miejscowości Biskupice Radłowskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych realizacją zadania pn. „Odtworzenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Niwka i Radłów oraz przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Wola Radłowska oraz drogi gminnej w miejscowości Biskupice Radłowskie”. 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: Część 1 - Przebudowa części drogi gminnej ul. Kościelna w miejscowości Biskupice Radłowskie, w skład której wchodzą: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0.125 km 2) Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 150 m2 3) Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 1.20 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - wykopy pod studnię wpustową, przykanalik i korytka - 11.775 m3 4) Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. I-II - dalsze 4 km odwozu, Krotność = 8 m3 - ¬11.775 m3 5) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt.3 6) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej – 120,00 m 7) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu 1.800 m3 8) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 1.205,00 m2 9) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - docelowo 3 cm Krotność = 0.75 – 1.205,00 m2 10) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 1.205,00 m2 11) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) 1.205,00 m2 12) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza – kruszywo dolomitowe 187,500 m2 13) Plantowanie skarp i korony nasypów - kat. gr. I-III – 50,00 m2 14) Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach - 14.50 m 15) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu – 1 szt. 16) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm m – 16,00 m 17) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm 8,00 m2 18) Ścieki z prefabrykowanego betonowych o grub. 20 cm na podsypce cementowo piaskowej – korytko trapezowe wys. 30 cm – 25,00 m 19) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 15,50 m 20) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 26,00 m2 21) Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm, Krotność = 2.5 – 5,00 m2 22) Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 1.20 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 8,64 m3 23) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm – 12,00 m 24) Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa betonowa 0,720 m3 25) Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm - 2,00 sztuki 26) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm – 12,00 m2 27) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm 7,00 m2 28) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - docelowo 3 cm Krotność = 0.75 – 5,00 m2, 29) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 5 m2 Część 2 - Odtworzenie części nawierzchni drogi gminnej ul. Polna w Radłowie o długości 100 m, w skład której wchodzą: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0.100 km 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie 340.000 m2, 3) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1 szt., 4) Warswa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - kruszywo dolomitowe 0/31 - docelowo 5 cm, Krotność = 0.63 340.000 m2, 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) 300,00 m2 6) Warswa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - kruszywo dolomitowe 150,00 m2 7) Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm – 800,00 m2 8) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - kruszywo dolomitowe 400,00 m2 9) Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km 84,00 m2 10) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) – 84,00 m2 Część 3 – Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Wola Radłowska - odcinek 320 m, w skład której wchodzą: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - wytyczenie geodezyjne pasa drogowego - 0,320 km 2) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 1.20 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km 320,00 m3, 3) Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. I-II - dalsze 4 km odwozu Krotność = 8 - 320,00 m3 4) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 17 szt. 5) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - kruszywo dolomitowe 0/63 1.600,00 m2 6) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - kruszywo dolomitowe 0/31 – 1.600,00 m2 7) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) 1.318,40 m2 8) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 1.280,00 m2 9) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 1.280,00 m2 10) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza – kruszywo dolomitowe 480,00 m2, 11) Plantowanie skarp i korony nasypów – kategoria gruntu I-III – 480,00 m2 12) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 1.20 m3 w gruncie kategorii I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 35.10 m3 13) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - kruszywo dolomitowe, docelowo 20 cm, Krotność = 2 – 135,00 m2 14) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) 135,00 m2 Część 4 - Odtworzenie nawierzchni drogi gminnej w Niwce, odcinek 210 mb - km 1+137 - 1+347 w skład której wchodzą: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym 0,210 km, 2) Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie 714,00 m2 3) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 1 szt. 4) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - kruszywo dolomitowe 0/31 - docelowo 5 cm Krotność = 0.63 – 714,00 m2 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) 630,00 m2, 6) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - kruszywo dolomitowe - 210,00 m2 7) Plantowanie skarp i korony nasypów – kategoria gruntu I-III - 126,00 m2 Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny oferty, jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia określonych w Przedmiarach robót, STWiOR, SST, a także ustaleń własnych podjętych podczas oględzin na przyszłym placu budowy, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”, zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. 2. Ponadto szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: a) Przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 4.1 - (cz. 1 zamówienia), 4.2 - (cz. 2 zamówienia), 4.3 - (cz. 3 zamówienia), 4.4 - (cz. 4 zamówienia) do siwz, b) Mapy stanowiące Załączniki nr 5.1 - (cz. 1 zamówienia), 5.2 - (cz. 2 zamówienia), 5.3 - (cz. 3 zamówienia), i 5.4 (cz. 4 zamówienia), do siwz c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, stanowiące Załączniki nr 6.1 - (cz. 1 zamówienia), 6.2 - (cz. 2 zamówienia), 6.3 - (cz. 3 zamówienia) i 6.4 – (cz. 4 zamówienia) do siwz, d) Projekt umowy, stanowiący Załączniki nr 7 do siwz. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 5. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 6. Wykonawca określi w formularzu ofertowym na którą część zamówienia składa ofertę jak również, cenę brutto za wykonanie danej części zamówienia, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zamówienia. 7. Zamawiający: 1) zezwala na złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia; 2) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia; 3) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy; 4) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 8. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie: a) Obsługi sprzętu lub maszyn budowlanych służących do wykonania przedmiotu zamówienia np. walca, rozścielacza do asfaltu, koparki, frezarki do asfaltu b) Robót ogólnobudowlanych. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 11. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp. 12. W przypadku przeprowadzenia kontroli zatrudnienia, trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są: • poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 8, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 8, przez pracodawcę do ubezpieczeń, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami. 13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (tj. każdej części przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę) podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112730-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit. a i b niniejszej siwz w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, że stosowna sytuacja, o której mowa w Rozdziale V ust. 3 niniejszej siwz wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą przesłanki wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt 1,2,8. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 pzp): 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 pzp). 2) Złożenie w ofercie oryginału pełnomocnictwa wszystkich stron określające w szczególności: określenie postępowania którego dotyczy; listę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; cel działania; sposób ich działania; sposób odpowiedzialności - zgodnie z art. 141 pzp wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców; zakres umocowania pełnomocnika, oznaczenia że pełnomocnictwo będzie ważne co najmniej w terminie związania ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców w tym pełnomocnika. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust.6 pkt 3-6 siwz muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty wspólnie występujące, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej siwz dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 6 pkt. 3–6. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 6 pkt. 3-5 SIWZ składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 6 pkt. 6 SIWZ: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt. 1 i 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w ust. 8 pkt. 1 i 2 powyżej. 10. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1-3 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Załączniku Nr 3 do siwz; 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. 11. Oferta oraz wszystkie oświadczenia i dokumenty związane z ofertą muszą być sporządzone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim w sposób zapewniający czytelność tekstu oraz muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 12. Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty w celu uzgodnienia wszystkich szczegółowych kwestii zawieranej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do:  dostarczenia do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom;  wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego, oddzielnie dla każdej części na którą składa ofertę, sporządzonego na podstawie Przedmiarów robót, STWiOR, SST, Map – stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wartość tego kosztorysu ofertowego musi być zgodna z ceną oferty – pod rygorem uznania, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Brak dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego uważany będzie za odmowę zawarcia umowy. 13. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie dostarczenie umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 4 pzp), odpowiednio umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej, o ile nie została załączona do oferty; 14. W przypadku Spółki z o.o. gdy oferowana cena zamówienia wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, złożenie oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach