Przetargi.pl
Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2 (...)

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, Szpitalna 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957482011 , fax. 957482711
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie
    Szpitalna 10
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957482011, fax. 957482711
    REGON: 000310249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2 (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni w/w oddziałów umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2 lub innych chorób zakaźnych niezwłocznie przekształcenie funkcji oddziałów na potrzeby leczenia zakażonych pacjentówWykonanie robót budowlano-instalacyjnych w części kondygnacji nr 1 i 2 „Segmentu B I C” w SPZOZ w MiędzychodzieEtap I – wykonanie zakresu prac kondygnacji nr 2 (Oddział Pediatryczny)Etap II – wykonanie zakresu prac kondygnacji nr 1 (Oddział Chorób Wewnętrznych)Rozpoczęcie Etapu II uzależnione jest od zakończenia Etapu I.Zamawiający w chwili przekazywania placu budowy – będzie prowadził równolegle prace budowlane w części kondygnacji nr 0, gdzie docelowo przeniesione zostaną funkcje pomieszczeń zajmowanych obecnie w części kondygnacji nr 2 (będącej przedmiotem zamówienia) przez Medyczne Laboratorium Diagnostyczne. Pomieszczenia, o których mowa – przekazane będą Wykonawcy nie później niż 30.09.2022r.POWIERZCHNIE ODDZIAŁÓWOddział Pediatryczny 448.56m2Oddział Chorób Wewnętrznych (Internistyczny) 569.04m22. Krótki opis i charakterystyka:Zakres remontu obejmuje główne roboty budowlane:W ramach inwestycji planuje się wykonanie następujących robót budowlanych: - wyburzenie ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych oraz wykonanie otworów w ścianach nośnych w celu uzyskania nowego układy funkcjonalnego pomieszczeń oddziału- wykonanie okładzin ściennych, podłogowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej- dostosowanie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz co do nowego układu pomieszczeń- wyposażenie oddziału w instalację gazów medycznych (w oparciu o instalację istniejącą)- wyposażenie oddziału w instalację wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji - dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej, oświetlenia i teletechnicznej do nowego układu pomieszczeń- wyposażenie oddziału w instalację Systemy Sygnalizacji Pożaru z wpięciem do instalacji istniejącej Sposób użytkowania budynku oraz jego części nie ulegnie zmianie.Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu budowlanego nie ulegają zmianie.Prace związane z dostosowanie budynku starej części szpitala do wymogów bezpieczeństwa pożarowego – montaż instalacji SSP zostaną wykonane w ramach pozwolenia na budowę nr 295/2020 z dnia 27 sierpnia 2020r na wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu starej części szpitala SP ZOZ Międzychód do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego na działce 956/2, obr. Międzychód.Prace budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie. Pomieszczenia, w których realizowane będą prace budowlane są wyłączone z użytkowania, (w pierwszej kolejności pomieszczenia Oddziału Pediatrycznego, po zakończeniu Etapu I – zostaną zwolnione pomieszczenia Oddziału Chorób Wewnętrznych), natomiast Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały dostęp ciągów komunikacyjnych, którym kierowany jest ruch hospitalizowanych pacjentów na łóżkach, a także na wózkach inwalidzkich. Szczegółowy zakres i obmiar robót przedstawiono w kosztorysie ślepym - stanowiący załącznik do SWZZamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Kierownika/Dyrektora SPZOZ Międzychód. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawarte są w: przedmiary robót/kosztorysy ślepe projekt budowlany 3. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: 1) Zgodnie z zapisem art. 438 ust. 1 pzp Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi, transportem materiałów oraz osób na teren realizowanych robót budowlanych.2) Zamawiający, zastrzega sobie prawo do żądania na każdym etapie realizacji wykazu osób, które będą realizować przedmiot umowy oraz żądania dokumentów źródłowych (umowa o pracę itp.) potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.3) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w pkt 1 musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy4) Wykonawca zobowiązany jest spełniać przedmiotowe wymagania, przez cały okres obowiązywania umowy, również w przypadku zmiany osób i wyznaczenia zastępstwa. WIZJA LOKALNA!!!Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się szczegółowo z obiektem oraz pomieszczeniami, w których prowadzone będą prace remontowe.Wniosek o umożliwienie wizji lokalnej z podaniem proponowanego terminu należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-miedzychod
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia i wykaże spełnienie poniższych warunków:a) posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 2.000.000,00 złotych (2 miliony złotych),Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca na wezwanie złoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości ściśle określonej w rozdziale V. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca może polegać na kompetencji i/lub uprawnieniach do prowadzenia działalności, zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, zdolnościach ekonomicznych i/lub finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dołączenie do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia – wg wzoru tj. załącznika nr 2 do SWZ.4) Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, które spełniają następujące wymagania:co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej.Osoba ta powinna:- posiadać wyższe wykształcenie techniczne;- posiadać uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, które umożliwiają tej osobie pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów (Dz. U. z2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) – do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanych – bez ograniczeń z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego- posiada doświadczenie zawodowe (nabyte po uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych), w trakcie którego samodzielnej pełnił funkcję kierownika budowy co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących prace tożsame w przedmiotem zamówienia. Poprzez pojęcie „samodzielnie pełnił funkcję kierownika budowy” Zamawiający rozumie samodzielne pełnienie tej funkcji przez cały czas procesu inwestycyjnego z przekazaniem do użytkowania obiektu/budowli włącznie.Spełnienie oczekiwanych wymagań w stosunku do wyżej wymienionych osób należy wykazać w postaci odpowiednich dokumentów określających przygotowanie zawodowe i zestawienie wykonanych obiektów wykazując tym nabyte doświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 5.Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełniaUWAGA!!!Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza obowiązujące uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., Nr 63, poz. 394).Reasumując:Zamawiający informuje, iż na udowodnienie spełnienia powyższego warunku dotyczącego dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wypełniony załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia lub kserokopię uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej - tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto.Poprzez roboty budowlane – tożsame z przedmiotem zamówienia – rozumie się prace budowlane w podmiotach leczniczych, których zakres dotyczył pomieszczeń szpitalnych – których wartość nie jest mniejsza niż 3.000.000,00 zł brutto, potwierdzonych poświadczeniami/listami referencyjnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach