Przetargi.pl
Odtworzenie i wymiana stolarki okiennej wraz z roletami i konserwacją zabytkowych witraży w willi Oskara Zieglera w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 11

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 635 43 54 , fax. 0-42 635 43 25
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 635 43 54, fax. 0-42 635 43 25
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie i wymiana stolarki okiennej wraz z roletami i konserwacją zabytkowych witraży w willi Oskara Zieglera w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia dotyczy kontynuacji prac konserwatorskich w willi Oskara Zieglera przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 11 wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A/272 z dn. 16.09.1980r. 3.2. Zakres robót: a) Rekonstrukcja drewnianych okien skrzynkowych. Okna nowe przeznaczone do wbudowania winny być co do podziału kształtu profili, wyglądu zdobień, funkcji identyczne z oknami dotychczasowymi. Proponowane okno skrzydłowe winno charakteryzować się parametrami wymiarowymi ramiaków skrzydłowych okien oryginalnych przeznaczonych do wymiany. Zatem grubość i szerokość ramiaków powinna odpowiadać ramiakom w dotychczasowych oknach. Także pozostałe profile elementów drewnianych należy odwzorowywać zgodnie z oryginałem. Aby sprostać aktualnym wymogom w zakresie izolacyjności cieplnej i akustycznej skrzydła zewnętrzna należy wyposażyć w szyby zespolone, skrzydła wewnętrzne w szybę pojedynczą. Obydwa skrzydła winny być uszczelnione uszczelkami wrębowymi przylgowymi umożliwiającymi ich ewentualną wymianę po wieloletniej eksploatacji. Zaleca się osadzenie szyb przeprowadzić przy pomocy silikonu szklarskiego z zachowaniem efektu wizualnego szklenia kitem. Wykorzystać także należy oryginalne okucia dające się przenieść do nowych okien szczególnie grzebienie ograniczające otwarcie, dźwigniowe zamykacze okien uchylnych oraz klamki i oliwki. Brakujące okucia należy dorobić na wzór i z materiałów identycznych z istniejącymi. Klamki w oknach z ruchomym słupkiem winny być umieszczone na wewnętrznej listwie przymykowej w osi słupka ruchomego. Malowanie stolarki okiennej należy przeprowadzić systemem czteropowłokowym: 1. impregnacja 2. podkład 3. 2x lakier nawierzchniowy naniesiony metodą hydrodynamiczną. Zalecamy użycie lakierów wodnych w kolorze białym. Razem z oknami należy wykonać wymianę parapetów wewnętrznych na wykonane z drewna sosnowego na wzór istniejących. Parapety wymalowane lakierem do stosowania wewnętrznego o podwyższonej odporności na ścieranie. b) Renowacja żaluzji drewnianych. Renowacją należy objąć istniejące żaluzje drewniane w następujących oknach na parterze: typ okna 01 - 6 szt. żaluzji 02 - 1 szt. żaluzji 03 - 2 szt. żaluzji 04 - 1 szt. żaluzji Należy dorobić na wzór istniejących brakujące żaluzje w oknach: 02 - 1 szt. 0B1 - 1 szt. W ramach renowacji żaluzji należy wykonać: - renowację listew drewnianych płaszcza żaluzji przy założeniu konieczności wymiany 20 % listew drewnianych z powodu złego stanu technicznego. - wymiana kinematyki żaluzji - nowe elementy: wały, podpory, prowadnice, łożyska - przerobienie napędu na elektryczny z silnikami umieszczonymi w wałach - renowacja istniejących drewnianych skrzynek na żaluzje c) Konserwacja zabytkowych witraży. - wyjęcie witraży ze starych ram -uzupełnienie braków wiatrownic, naprawa pękniętych lutów, prześwitów przy kształtownikach ołowianych, uzupełnienie lutowań. - retusz malarstwa na szybie - oczyszczenie kwater witraży - wstawienie witraży w nową stolarkę okienną d) Renowacja drzwi zewnętrznych. Renowacja istniejących drewnianych drzwi zewnętrznych powinna objąć następujące czynności: - oczyszczenie z farby i ponownie pomalowanie - uzupełnianie ubytków i pęknięć w elementach drewnianych - wymiana szybek na zespolone - uszczelnienie skrzydeł drzwi - zapobieżenie przeciekowi wody opadowej - wykonanie nowego progu - reperacja, kantrygla skrzydła drzwi 3.3. Etapy wykonania robót . I etap - rekonstrukcja i wymiana okien na strychu, pierwszym piętrze i półpiętrze (antresola) oraz częściowo na parterze; - renowacja drewnianych drzwi zewnętrznych; - renowacja drewnianych żaluzji okiennych na parterze wraz z przerobieniem na napęd elektryczny; - konserwacja witraży na półpiętrze ( antresola). II etap - rekonstrukcja i wymiana okien na parterze i w węźle C.O. - renowacja drewnianych żaluzji na parterze wraz z przerobieniem na napęd elektryczny - konserwacja witraży na parterze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.500,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy pięćset zł.). Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 226 w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych. 6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli - wykaże się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. : - co najmniej jednej roboty o wartości minimum 200 000,00 PLN netto polegającej na odtworzeniu i wymianie drewnianej stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym; - co najmniej jednej roboty o wartości minimum 20 000,00 PLN netto polegającej na konserwacji zabytkowych witraży. - UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy wykażą wartość wykonanych robót w innej walucie niż PLN, zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. - wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: - wykonawca powinien posiadać w zespole osobę dysponującą uprawnieniami do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych zgodnie z wymogami określonymi w § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) - wykonawca powinien posiadać w zespole osobę dysponującą uprawnieniami do wykonywania konserwacji witraży zgodnie z wymogami określonymi w § 7 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) 6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli: - Potwierdzi w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. - Wykonawca wykaże w polisie ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 PLN. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 7.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów. 7.5 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na odtworzeniu i wymianie drewnianej stolarki okiennej w obiektach zabytkowych i konserwacji zabytkowych witraży w obiektach zabytkowych, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.- Załącznik nr 5 do SIWZ. 7.6 Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych zgodnie z wymogami określonymi w § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania konserwacji witraży zgodnie z wymogami określonymi w § 7 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) oraz oświadczenie Wykonawcy o ilości lat doświadczenia zawodowego - Załącznik nr 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7.7 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji. 7.8 Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 PLN. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7.1, 7.2, 7.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.7.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3. Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji pkt.1a, 1c oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt.1.b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt 1. oraz w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt. 3 stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Wszystkie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą poświadczenia przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych ) podpisuje pełnomocnik. 3. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 7.9 Oświadczenia - Załączniki nr 2- 2a do SIWZ, DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ WYKONAWCY SKŁADAJĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PKT. 6 SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 7.10 - rysunki przekrojów profili drewnianych okien skrzynkowych przewidzianych do realizacji w wili Oskara Zieglera; - sposób zamocowania szyb ( opis + rysunek); - sposób uszczelnienia szyb i skrzydeł ( opis + rysunek). 7.11 - program prac konserwatorskich dla prac polegających na konserwacji zabytkowych witraży .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach