Przetargi.pl
Odtworzenie hydroforni ppoż. oraz wymiana niewłaściwej instalacji hydrantów prowadzona w ramach zadania inwestycyjnego pt.: "Przebudowa i modernizacja Szpitala Czerniakowskiego" zgodnie z przyznaną na ten cel dotacją

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 60 00 , fax. 22 318 63 41
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
    ul. Stępińska 19/25
    00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 60 00, fax. 22 318 63 41
    REGON: 1102681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie hydroforni ppoż. oraz wymiana niewłaściwej instalacji hydrantów prowadzona w ramach zadania inwestycyjnego pt.: "Przebudowa i modernizacja Szpitala Czerniakowskiego" zgodnie z przyznaną na ten cel dotacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane prowadzone w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na: Odtworzeniu hydroforni ppoż. oraz wymianie niewłaściwej instalacji hydrantów prowadzone w ramach zadania inwestycyjnego pt.: "Przebudowa i modernizacja Szpitala Czerniakowskiego" zgodnie z przyznaną na ten cel dotacją. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a) Wykonaniu niezbędnej dokumentacji projektowej dot. robót budowlanych w zakresie odtworzenia hydroforni ppoż. oraz wymianie niewłaściwej instalacji hydrantów, b) Uzyskaniu wszelkich wymaganych przepisami Prawa budowlanego uzgodnień/zatwierdzeń /zezwoleń/decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, w tym uzgodnień z Państwową Strażą Pożarną, c) Opracowaniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia– Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późń. zm.), d) Wykonaniu robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, e) Pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, f) Podłączeniu wykonanej instalacji do istniejącej instalacji hydrantowej szpitala, g) Wykonaniu prób wytrzymałościowych, ciśnieniowych i wydajnościowych wykonanej instalacji oraz prób ciśnieniowych i wydajnościowych w budynku szpitala, h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Wszystkie materiały do projektowania Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. 4) Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. 5) Nie należy opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - w takim przypadku należy opisać parametry techniczne kwalifikujące równoważność rozwiązań. 6) Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7) Wykonawca, realizując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do prowadzenia robót w czasie funkcjonowania obiektów (na czynnym obiekcie Szpitalnym), a tym samym zobowiązany będzie do oznaczenia miejsc prowadzenia robót i zachowania wszelkiej ostrożności i zasad bhp i ppoż. 8) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym, ujętym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej (SIWZ) oraz zgodnie z bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym. 9) Zamawiający nie zabezpiecza miejsca magazynowania materiałów i urządzeń Wykonawcy na ternie Szpitala. 10) Materiały i urządzenia, z których Wykonawca wykona przedmiot umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane i w niniejszej SIWZ. 11) Realizacja przedmiotu zamówienia musi być przeprowadzona zgodnie z podpisanym przez obie Strony Harmonogramem czasowo-rzeczowym, który będzie stanowił załącznik do niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia niniejszej Umowy opracować harmonogram czasowo-rzeczowy i uzyskać jego akceptację przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do harmonogramu, Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia tych uwag i przedłożenia Zamawiającemu poprawionego harmonogramu w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. 1.3. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) „Programie funkcjonalno-użytkowym” , stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 3) „Rzutach pomieszczeń” stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ; 1.4. Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: min. 2 osoby do wykonania prac hydraulicznych, elektrycznych, murarskich, tynkarskich, wykończeniowych na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy itp.): a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b) Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1). 5) W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku o którym mowa w pkt 1), bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w pkt 2) lub przedłożone dokumenty nie potwierdzają postawionego warunku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w „Projekcie umowy”. 6) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców/Dalszych Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. 7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 1.5. W zakresie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. a) Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. b) Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ. c) Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów. 1.6. Wizja lokalna: 1) Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu i pomieszczeń Zamawiającego, które dotyczą realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Zamawiający planuje przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu: 25.06.2018r o godz.: 15:00, Osoby będą się zgłaszały do Działu Technicznego pawilon administracyjny pok. 116; 3) Wskazane jest, aby Wykonawca uprzednio potwierdził telefonicznie swoją obecność – osoba do kontaktu: Pan Tomasz Pałysa lub Pan Leszek Dominik, tel.: 22 318 63 42, e-mail: tomasz.palysa@szpitalczerniakowski.waw.pl/leszek.dominik@szpitalczerniakowski.waw.pl. Możliwość dokonania telefonicznego zgłoszenia istnieje od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 8.00-15.35; 4) W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie miał możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej w ustalonym zgodnie z pkt 2) terminie, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. Istnieje możliwość przełożenia terminu wizji lokalnej w stosunku do terminu pierwotnie ustalonego; 5) Zamawiający nie dopuszcza utrwalania przez Wykonawcę przebiegu wizji lokalnej za pomocą środków rejestrujących dźwięk lub obraz. Jako formę utrwalenia wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza sporządzenie notatek, z wyłączeniem wykorzystania ww. środków; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo rejestracji wizji lokalnej za pomocą środków audiowizualnych. 7) Z przeprowadzonej wizji lokalnej Zamawiający sporządzi protokół, zawierający w szczególności informacje dotyczące przebiegu wizji lokalnej, stanowiący załącznik do protokołu; 8) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wykonawca ponosi wszelkie konsekwencje związane z nieprzeprowadzeniem wizji lokalnej, w tym nie będzie występował względem Zamawiającego z żadnymi roszczeniami w przypadku nieuwzględnienia wszystkich okoliczności towarzyszących realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 03/07/2018 roku, do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych); Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w rozdz. XVI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p., oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1) pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) pkt 2-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1) lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 9 stosuje się. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy P.z.p., jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 13. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale Wykonawca zobowiązany jest złożyć na pisemne żądanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy P.z.p. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dyspozycji wynikającej z art. 26 ust. 2f ustawy P.z.p. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy P.z.p. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy P.z.p., przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. Wraz z Ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014, poz. 114 orazz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium (jeżeli dotyczy zamówienia). 5) inne dokumenty i/lub oświadczenia wskazane w niniejszej Specyfikacji jako konieczne do załączenia do Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach