Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części.

Wójt Gminy Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33330 Grybów, ul. Jakubowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 204 , fax. 184 450 204
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Grybów
    ul. Jakubowskiego 33
    33330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 204, fax. 184 450 204
    REGON: 49000749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.gov.pl/uggrybow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. 4.2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Minimalne wymagania techniczne sprzętu odśnieżającego: 1 ciągnik rolniczy lub sprzęt koparkowo-ładowarkowy o mocy min. 44 kW z napędem na dwie osie wyposażonym w pług lemieszowy jednostronny z nakładką gumową a także rozrzutnik mechaniczny do posypywania materiałem uszarstniającym. 2) Jednostki sprzętowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymogami ustawy prawo o ruchu drogowym. 3) Posiadanie przy sobie przez kierowcę telefonu komórkowego przez okres realizacji usług odśnieżania z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4) Przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu przedstawionego przez Oferenta w postępowaniu przetargowym potencjału technicznego. 5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: -organizacja usług, w tym pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych, -przestrzeganie zasad BHP oraz Kodeksu Pracy – dotyczy to również warunków bezpieczeństwa wszystkich osób podczas świadczenia usług, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków. -posiadanie ubezpieczenia OC za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków z tytułu prowadzonej działalności. 6) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług w sposób odmienny niż określony w specyfikacji. 7) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 8) Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić i wycenić wszystkie usługi towarzyszące związane pośrednio z wykonywanymi usługami. 9) Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia z wyjątkiem materiału uszarstniającego obciążają wykonawcę. 10) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 11) Wszystkie wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”. Oferowane rozwiązania równoważne nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Część 1 – 600 zł. 2. Część 2 – 600 zł. 3. Część 3 – 750 zł. 4. Część 4 – 1200 zł. 5. Część 5 – 900 zł. 6. Część 6 – 750 zł. 7. Część 7 – 750 zł. 8. Część 8 – 450 zł. 9. Część 9 – 450 zł. 10. Część 10 – 750 zł. 11. Część 11 – 450 zł. 12. Część 12 – 750 zł. 13. Część 13 – 450 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach