Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2009-2010

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2615505 , fax. 024 2615189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności 3A 3A
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 024 2615505, fax. 024 2615189
    REGON: 00053358700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2009-2010 o łącznej długości ok. 146 km własnym sprzętem, wg podziału na następujące rejony odśnieżania : rejon Nr 1 obejmuje miejscowości: Dębsk, Tłubice, Śmiłowo, Giżyno, Zakrzewo, Szewce - łączna długość dróg ok. 20 km rejon Nr 7 obejmuje miejscowość : ulice położone na terenie Bielska - łączna długość ulic ok. 5 km Nomenklatura Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90212000-6Usługi odśnieżania 1.1.Zakres robót obejmuje: a)w rejonach nr 1 i 7 : odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych 1.1.1.Wymagania dotyczące sprzętu : a) Wykonawca (składający ofertę) zobowiązany jest dysponować pojazdami na podwoziu kołowym przystosowanymi do odśnieżania dróg lub ulic , w zależności od rejonu odśnieżania : - w rejonie nr 1 - z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem metalowym - w rejonie nr 7 - z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem gumowym - każdy pojazd powinien być wyposażony w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania 3,5 metra. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych powyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymaganiami usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. 1.2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu telefonicznym lub ustnym przekazanym przez Wójta, pracownika Zamawiającego, Sołtysa lub Radnych w danej miejscowości w czasie do 4 godzin od jego otrzymania. 1.3.Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego UWAGA: W przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności może wystąpić konieczność odśnieżania dróg na trasie autobusu szkolnego. 1.4. Warunkiem wystawienia faktury lub rachunku przez Wykonawcę będzie potwierdzony dokument pracy sprzętu zawierający, co najmniej datę, efektywny czas pracy, nazwę sprzętu, miejsce usługi i potwierdzenie jej wykonania. 1.5. Potwierdzenia wykonania usługi mogą dokonać: Zamawiający, sołtys, radny lub osoba wskazana przez Zamawiającego. Rozliczenie za wykonaną usługę odbywać się będzie wyłącznie na podstawie godzin pracy efektywnej (bez czasu przeznaczonego na dojazd czy usuwanie awarii). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. obejmujących tylko wybrane rejony odśnieżania. Oferenci mogą składać ofertę na więcej niż jeden rejon odśnieżania, pod warunkiem dysponowania taką ilością sprzętu, która pozwoli na późniejszą realizację umowy. Na jeden rejon odśnieżania oferent musi dysponować, co najmniej jednym odpowiednim sprzętem. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) w przypadku złożenia ofert częściowych na część zamówienia tj. rejon odśnieżania nr 1, dysponują w ilości przynajmniej jeden pojazd na rejon pojazdami na podwoziu kołowym przystosowanym do odśnieżania dróg z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem metalowym. b) w przypadku złożenia ofert częściowych na część zamówienia tj. rejon odśnieżania nr 7 dysponują minimum jednym pojazdem na podwoziu kołowym przystosowanym do odśnieżania ulic z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem gumowym (w ulicach znajduje się kanalizacja sanitarna - studzienki) W przypadku złożenia oferty na kilka części, należy wykazać odpowiednią ilość pojazdów (opisanych w pkt. a i b) tak by spełnić wymóg jednego pojazdu na rejon. c) Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2. c) Wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 4 d) wykaz dysponowanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach