Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    Lubelska 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na III CZĘŚCI: Przedmiot zamówienia obejmuje teren gminy Niedrzwica Duża podzielony na obwody stanowiące odpowiednie części zamówienia (zgodnie z załącznikami graficznymi stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ): a) CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 2: Trojaczkowice, Krężnica Jara Strzeszkowice Duże, Niedrzwica Duża ul. Krzywa; - obwód ten zaznaczony jest na załączniku mapowym do SIWZ symbolem : II b) CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 8 obejmującym obwody o numerach: 1, 2, 3, 5 - północne tereny Gminy; - obwód ten zaznaczony jest na załączniku mapowym do SIWZ symbolem : VIII c) CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 9 obejmującym m. in. obwody o numerach 4, 6, 7 oraz Niedrzwica Duża i Niedrzwica Kościelna – południowe tereny Gminy. - obwód ten zaznaczony jest na załączniku mapowym do SIWZ symbolem : IX Na wykonanie zamówienia w CZĘŚCI I, należy szacunkowo przewidzieć po 120* godzin pracy sprzętu w danej części przez cały okres obowiązywania umowy. Na wykonanie zamówienia w CZĘŚCI II i III należy szacunkowo przewidzieć po 100* godzin pracy sprzętu w każdej z części przez cały okres obowiązywania umowy. * podana ilość godzin jest wielkością szacunkową, dlatego też Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w danym sezonie zimowym, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i możliwości domagania się odszkodowań przez Wykonawców za zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin W celu zapewnienia porównywalności złożonych ofert, w formularzu ofertowym należy przemnożyć oferowaną przez Wykonawców cenę ryczałtową brutto za 1 godzinę usługi odśnieżania przez podaną przez Zamawiającego odpowiednią liczbę godzin wykonywania usługi. 5. Usługi wykonywane będą w dniach, w których będzie zachodziła konieczność ich prowadzenia, w tym również w dni wolne od pracy, dni świąteczne, jak też w porze nocnej. Z tytułu wykonywania usług w dni inne niż robocze oraz w porze nocnej Wykonawca nie może żądać większego wynagrodzenia. 6. Wykonawca rozpoczyna i kończy świadczenie usług na telefoniczne wezwanie Wójta Gminy lub pracownika Urzędu Gminy Niedrzwica Duża wyznaczonego przez Wójta Gminy. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie określa wzór umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. 7. Zaleca się, by Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zadanie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i należytej wyceny oferty. 8. Zamawiający ma prawo, w razie potrzeby i bez wskazywania przyczyny, skierować Wykonawcę do wykonania usługi w innym rejonie (innym obwodzie) – Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykonania usługi tym samym sprzętem, którym wykonywał usługę w rejonie (obwodzie), w którym wygrał przetarg i za kwotę wskazaną w ofercie. 9. Zaoferowana cena jednostkowa za godzinę świadczenia usługi jest ceną ryczałtową brutto, tj. musi zawierać podatek według obowiązującej stawki oraz wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty pracy sprzętu oraz ludzi go obsługujących, koszty dojazdów do miejsca wykonywania usługi i powrotu, połączeń telefonicznych, czasu przestoju nie spowodowanego przez Zamawiającego, pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi. Cena ta obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ za pracę danego sprzętu oraz ilości faktycznie wykonywanych godzin usługi przez Wykonawcę. 10. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi po przepracowaniu miesiąca kalendarzowego w oparciu o wykaz przepracowanych godzin zatwierdzony przez Zamawiającego. Za usługę wykonaną w 2019 roku Wykonawca wystawi fakturę do 10 stycznia 2020 roku. Wykaz przepracowanych godzin winien być złożony do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zamawiający zastrzega sobie, że przedstawiony wykaz przepracowanych godzin zostanie przez Zamawiającego zweryfikowany z odczytami z systemu GPS. Wykonawca może złożyć fakturę za wykonaną usługę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego szczegółowego wykazu przepracowanych godzin realizacji usługi. 11. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. 12. W związku z wykonywaniem zamówienia każda maszyna przy odśnieżaniu zostanie na żądanie Zamawiającego wyposażona w urządzenia/nadajniki GPS, które Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego i zamontuje na sprzęcie biorącym udział w realizacji zamówienia. Nadajniki te będą wskazywały Zamawiającemu w szczególności aktualne położenie pojazdu Wykonawcy oraz czas wykonywania usługi. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w oparciu o wskazania nadajnika GPS. Zamawiający na żądanie Wykonawcy może udostępnić wgląd do rejestratora wskazań GPS-u. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem wykonywania usług lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania usług odśnieżania dróg gminnych. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których prowadzone jest odśnieżanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu, urządzeń i wyposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji przetargowej, a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby, urządzenia, sprzęty) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne - pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach