Przetargi.pl
„Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 550668090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pałacu w Kręgach w ramach zadania pn. „Odrestaurowanie budynku pałacu w Kręgach”. Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Kręgi na działce o nr ewidencyjnym 1007/15 obręb 0008. Realizacja zadania polegać będzie na remoncie elewacji pałacowego budynku oraz przylegającego od strony południowej tarasu. Teren objęty pracami budowlanymi i remontowymi stanowi zabytkowy park krajobrazowy. Budynek pałacu jest wpisany do rejestru zabytków jako Zespół Pałacowy z XIX w., nr rej.: A-420 z 5.04.1962 i z 10.12.1978. Pałacowy budynek szkoły podstawowej jest 3-kondygnacyjny (w tym poddasze nieużytkowe), wybudowany po 1841 roku w technologii tradycyjnej. Zakres remonty obiektu obejmuje: - remont tynków zewnętrznych elewacji i cokołów, - remont i prace konserwatorskie w obrębie detali architektonicznych w elewacjach zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem naprawy gzymsu okapowego, który jest w bardzo złym stanie technicznym, zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników, - remont schodów zewnętrznych przed głównym wejściem do budynku, - remont schodów i murów oporowych przy tarasie po stronie południowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3 cm i warstwie pospółki gr. 15cm, na tarasie po stronie południowej wraz z odwodnieniem, - montaż balustrady stalowej na części tarasu południowego. Ponadto w ramach zamówienia planuje się również wzmocnienie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem hydroizolacji pionowej ścian oraz dociepleniem stropu na I piętrze. 2.2 Zamawiający informuje, iż przedmiar przekazany Wykonawcom pełni funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Całkowite rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po zakończeniu całości robót określonej na podstawie końcowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o protokół końcowego bezusterkowego odbioru robót, zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zapłatę części wynagrodzenia na podstawie faktury częściowej za wykonanie 50% robót objętych niniejszą umową do wysokości 50% wynagrodzenia należnego wykonawcy na podstawie protokołu częściowego wykonania robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (w tym dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej całego zakresu prac, atesty na wbudowane materiały, wraz z niezbędnymi oświadczeniami, protokoły badań i sprawdzeń, certyfikaty, itp.) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach” i należy załączyć go do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ, Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 8 do SIWZ, Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa pełnomocnik;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach