Przetargi.pl
Odprowadzenie wód opadowych i wymiana nawierzchni drogowej przy ul. Matejki 22,24,26,28 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odprowadzenie wód opadowych i wymiana nawierzchni drogowej przy ul. Matejki 22,24,26,28 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Odprowadzenie wód opadowych i wymiana nawierzchni drogowej przy ul. Matejki 22, 24, 26, 28 w Białymstoku. Roboty do realizacji na podstawie zgłoszenia robót budowlanych z dnia 3.07.2014 r. Planowane są następujące roboty budowlane: 1. Wykonanie robót przygotowawczych polegających na rozebraniu istniejących nawierzchni mas mineralno-bitumicznych i odwiezienie samochodami samowyładowczymi poza granicę inwestycji, 2. Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu terenu koparkami, spycharkami lub ręcznie pod konstrukcje nawierzchni drogowych - głębokość korytowania wahać się będzie w granicach 0.20-0.40 m. Profilowanie i zagęszczanie podłoża przy pomocy zagęszczarek. Odwóz nadmiaru ziemi z wykopów samochodami wywrotkami na odkład poza granice inwestycji - załadunek lekkimi koparkami na podwoziu kołowym, 3. Wykonanie kanału deszczowego w ul. Matejki. 4. Podłączenie wpustów deszczowych. 5. Podłączenie rur spustowych. 6. Wykonanie przyłącza deszczowego do ul. Matejki 7. Ręczne ustawienie krawężników na ławie betonowej oraz obrzeży chodnikowych betonowych, 8. Wykonanie warstw podłoża i podbudów nawierzchni drogowych z kruszyw naturalnych - dowóz materiału z zewnątrz samochodami wywrotkami, rozścielenie spycharkami lub ładowarkami, zagęszczanie warstwami zagęszczarkami spalinowymi, 9. Wykonanie nawierzchni drogowej placu i chodników z kostki brukowej betonowej, 10. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, cementowo-piaskowej, 11. Ustawienia znaków drogowych, 12. Ręczne rozścielenie humusu (z dowozu) w partiach proj. trawników i obsianie mieszanką traw, 13. Uporządkowanie terenu budowy. 14. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych. 15. Odprowadzenie wód powierzchniowo i do istniejących spustów. 16. Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. 17. Niweleta dostosowana do istniejącego terenu, bez naruszania istniejących sieci - zgodnie z dokumentacją (projekty, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331142
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną