Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 661 14 35, , fax. 226 611 471
- Data zamieszczenia: 2018-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 661 14 35, , fax. 226 611 471
REGON: 1572593500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrpips.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania Commvault oraz świadczenie przez Wykonawcę pomocy technicznej w zakresie oprogramowania Commvault - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.odnowienie wsparcia producenta w zakresie posiadanych przez Zamawiającego 67 licencji oprogramowania „Commvault Simpana Data Protection Advanced (DPA) edition capacity bundle, 1TB capacity. Base perpetual license for Backup & Recovery”; 1.2. świadczenie przez Wykonawcę pomocy technicznej w zakresie wskazanego powyżej oprogramowania Commvault. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował statusem partnerskim, nadanym przez producenta oprogramowania Commvault. 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – „Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia” oraz załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy sporządzić: 1) w jednym egzemplarzu, w języku polskim; 2) na druku FO według wzoru tego druku stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ, poprzez odpowiednie jego wypełnienie. 2. W przypadku: 1) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej - każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie dokumenty, o których mowa w: pkt 8.1. pkt 2 oraz pkt 8.2.2. SIWZ; 2) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa odrębnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.4. SIWZ; 3)gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2. SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów - załącza do oferty zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i serwis systemów AMMS i InfoMedica
Dodano: 2024-01-02 - Usługa wsparcia dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
Dodano: 2023-12-21 - Dostarczenie wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z usługą Asysty Technicznej Wykonawcy
Dodano: 2023-11-23 - ”Świadczenie usługi serwisowej na oprogramowanie Aleph”
Dodano: 2023-09-25 - Monitorowanie oraz asysta dla środowiska IT GIOŚ
Dodano: 2023-09-04 - świadczenie usług asysty technicznej w zakresie eksploatacji produktów i usług wdrożonych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-07-14 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA (ASYSTY TECHNICZNEJ) I ROZWOJU SYSTEMU UDOSTĘPNIANIA DANYCH O POMOCY PUBLICZNEJ (SUDOP)
Dodano: 2023-07-11 - ,,Wsparcie producenta do licencji na system pocztowy’’
Dodano: 2023-06-16 - usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica Plus/Asseco Medical Management Solution Plus
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
Dodano: 2023-05-05