Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
REGON: 00000222300019 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie usług wsparcia technicznego dla Vmware vSphere i Enterprise Vault w NBP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odnowienie usług wsparcia technicznego dla Vmware vSphere i Enterprise Vault w NBP obejmuje zakup na rzecz NBP Asysty technicznej producenta dla posiadanych przez NBP produktów oraz świadczenie przez wykonawcę usług rozszerzonego wsparcia technicznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 18.000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostarczenia Produktów, o którym mowa w par. 3 ust. 2 pkt 2.2 wzoru umowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla rozwiązań IBM
Dodano: 2016-07-27 - Odnowienie wsparcia dla licencji MS Dynamics AX 2012 (BREP)
Dodano: 2016-07-26 - Zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
Dodano: 2016-07-26 - Usługa serwisowa dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu BO-ZP.2610.11.2016.IZ
Dodano: 2016-07-22 - Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla macierzy HUS130
Dodano: 2016-07-06 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-06-24 - Asysta techniczna oprogramowania DELL na 2016 rok wraz ze zwiększeniem posiadanych licencji, znak sprawy: ZP-AI-42/16
Dodano: 2016-06-04 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-05-25 - Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego KGP/KWP/KSP systemów wewnętrznych Policji, numer postępowania 120/BŁiI/16/MR
Dodano: 2016-05-24