Przetargi.pl
Odnowienie pomieszczeń szkolnych

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-439 Żarnowiec, Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 449 080, , fax. 326 473 400
  • Data zamieszczenia: 2017-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
    Krakowska 25
    42-439 Żarnowiec, woj. śląskie
    tel. 326 449 080, , fax. 326 473 400
    REGON: 27357964600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrzarnowiec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoska administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie pomieszczeń szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie powłok malarskich w salach dydaktycznych (3 sale) korekcyjnej oraz korytarzach, przez usunięcie starej powłoki malarskiej na sufitach, wykonanie zabezpieczenia powierzchni przed korozją biologiczną, gruntowanie oczyszczonego podłoża emulsją UNIGRUNT, nałożenie powłok gładzi gipsowej dwukrotne malowanie sufitów farbami akrylowymi, - przygotowanie podłoża ścian do robót malarskich poprzez usunięcie poprzedniej powłoki malarskiej, wykonanie drobnych napraw tynków w miejscach usunięcia istniejących lamperii , gruntowanie podłoża emulsją - UNIGRUNT, dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami lateksowymi do zastosowań wewnętrznych antyalergicznych z homologacją do pomieszczeń spełniających normy pomieszczeń edukacyjnych. – przygotowanie podłoża , – wykonanie powłok malarskich. Demontaż i zamontowanie: Instalacji oświetlenia ogólnego podstawowego - lamp. Wymiana skrzydeł drzwiowych w klasopracowniach oraz innych pomieszczeniach na parterze budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1) formularz oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzona jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego. 2. Oferty wspólne: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna identyfikować wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ustanawiających pełnomocnika. przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c) Pełnomocnictwo, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. d) Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. f) Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. g) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. h) Poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz § 14 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach