Przetargi.pl
odnowienie nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie cienkiego dywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu Slurry Seal lub mieszanki bitumicznej na zimno

Urząd Gminy Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno 71
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3161496, 3161270 , fax. 094 3161491
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Świeszyno
    Świeszyno 71 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3161496, 3161270, fax. 094 3161491
    REGON: 00054884400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.swieszyno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odnowienie nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie cienkiego dywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu Slurry Seal lub mieszanki bitumicznej na zimno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kępa Świeszyńska bruk dz. nr 730 2 184m2 ; Strzekęcino - stare osiedle droga przy blokach 20-22 dz. nr 13/5 570m2 ; Strzekęcino - obok sklepu na nowym osiedlu do zwężenia dz. nr 16/14 800m2 ; Strzekęcino - obok przedszkola dz. nr 33/1 234m2 ; Strzekęcino - droga wokół parku dz. nr 33/1, 34,35 5 198m2 ; Droga Niekłonice - Nowe Bielice dz. 64, 61 6 812m2 ; Droga Giezkowo - Konikowo 14 480m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. sprzętu, tj. - szczotką mechaniczną- min 1szt - kombajnem do wykonywania mieszanek mineralno-bitumicznych na zimno z rozściełaczem min 1 szt, 4) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby: - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Na potwierdzenie dysponowania sprzętem składane jest Oświadczenie wskazane w pkt. 9 ppkt 1 SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych). W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia.; 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 3). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. c) W przypadku wskazania w wykazie osoby, którą Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Pozostałe dokumenty: 5) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 6) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 4); 7) Wykaz stawek i narzutów (wg wzoru nr 5); 8) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.swieszyno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach