Przetargi.pl
Odnowienie licencji wielostanowiskowej na pakiet oprogramowania antywirusowego Kaspersky Business Space Security

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Armii Krajowej 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 448 47 00 , fax. 077 4352989
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
    ul. Armii Krajowej 7 7
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 448 47 00, fax. 077 4352989
    REGON: 53219267700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie licencji wielostanowiskowej na pakiet oprogramowania antywirusowego Kaspersky Business Space Security
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz świadczenie wsparcia technicznego dla dostarczonych produktów. Obecnie Zamawiający posiada następujące licencje: 1) Kaspersky WorkSpace Security - 350 licencji - data ważności 2010.02.28. 2) Kaspersky Business Space Security - 15 licencji - data ważności 2010.02.28. Dostawa aktualizacji licencji na kolejny rok: 1) Kaspersky WorkSpace Security - 350 licencji - data ważności 2010.03.01 - 2011.02.28. 2) Kaspersky Business Space Security - 15 licencji - data ważności 2010.03.01 - 2011.02.28. Dostawa oprogramowania powinna polegać na przesłaniu pocztą e-mail na adres zamowienia@pwsz.nysa.pl kluczy licencyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia pomocy technicznej polegającej na konsultacjach: wsparciu przy wdrożeniu nowych instalacji, usuwaniu błędów itp. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wraz z kluczami licencyjnymi numer telefonu i adres e-mail, pod którym można uzyskać pomoc techniczną oraz jeśli posiada: numer GG i identyfikator Skype
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i niżej wymienionych dokumentów. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać status Autoryzowanego Partnera Kaspersky Lab
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z wymogami zawartymi w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - w załączeniu wzór oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta w pkt 10 Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 (treść oświadczenia zawarta w pkt. 11 Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach