Przetargi.pl
Odnowienie i uzupełnienie słupów podziału powierzchniowego na terenie Nadleśnictwa Olsztynek

Nadleśnictwo Olsztynek ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Mrongowiusza 35
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192003
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Olsztynek
    ul. Mrongowiusza 35 35
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192003
    REGON: 51054318300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie i uzupełnienie słupów podziału powierzchniowego na terenie Nadleśnictwa Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupów podziału powierzchniowego (słupków oddziałowych) wraz z ich rozmieszczeniem i pomalowaniem oraz odnowienie istniejących słupków podziału powierzchniowego na terenie oddziałów położonych na gruntach znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Olsztynek. KODY CPV 44.14.40.00-1 Słupy 77.23.00.00-1 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 1.2 Zadanie będzie polegało na: 1) Zakupie nowych, dostawie do Nadleśnictwa Olsztynek słupków oddziałowych wykonanych z trwałych gatunków skał (granit, sjenit, bazalt, andezyt) piaskowanych lub płomieniowanych - zgodnych ze schematem - załącznik nr 9 do SIWZ następnie ich rozwiezienie do miejsc przeznaczenia, osadzenia w gruncie, oczyszczenie powierzchni, pomalowanie główek i tła na kolor biały oraz numerów na kolor czarny farbą zewnętrznego stosowania - w ilości wskazanej w tabeli poniżej. 2) oczyszczenie powierzchni słupków istniejących, pomalowanie istniejących na gruncie słupków oddziałowych - główek i tła na kolor biały oraz numerów na kolor czarny farbą zewnętrznego stosowania oraz ich wypionowanie, wyniesienie lub zagłębienie i właściwe ukierunkowanie (zorientowanie) - w ilości wskazanej poniżej. - Dostawa, dowiezienie, pomalowanie i wkopanie nowych słupków oddziałowych - ilość sztuk 820 - Wyprostowanie, przekopanie i odnowienie leżących lub pochylonych słupków oddziałowych - ilość sztuk 122 - Odnowienie istniejących stojących słupków oddziałowych - ilość sztuk 339 1.3 Szczegółowa lokalizacja słupów oddziałowych do odnowienia i ustawienia uwidoczniona jest na mapach stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 2, schemat słupka oddziałowego załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Instrukcją Urządzania Lasu (szczegółowo określonych w cz. 1, § 12) stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 55 Dyrektora Generalnego LP z dnia 21.11.2011 r., oraz z ustaleniami określonymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. Instrukcja dostępna jest na stronie internetowej: http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna/urzadzanie. 1.5 Zamawiający zastrzega sobie na etapie realizacji zamówienia, prawo do zmiany zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w przypadku ujawnienia istniejących słupków oddziałowych pominiętych w trakcie inwentaryzacji, konieczności wymiany istniejących uszkodzonych słupków na nowe, ujawnienie dodatkowych miejsc, w których Zamawiający uzna konieczność ustawienia nowych słupków oddziałowych, zmiany warunków terenowych uniemożliwiających realizację zadania (np. zabagnienie terenu, podtopienie gruntów przez bobry itp.). 1.6 Zmniejszenie rozmiaru prac z przyczyn wskazanych wyżej w stosunku do zakresu określonego w niniejszej SIWZ nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, a w związku z tym nie stanowi to podstawy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: czterech tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w gotówce lub w innych formach, określonych w przepisie art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BOŚ SA o/Olsztyn 17 1540 1072 2001 5011 6440 0001 z dopiskiem Odnowienie i uzupełnienie słupów podziału powierzchniowego na terenie Nadleśnictwa Olsztynek 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w budynku siedziby Nadleśnictwa Olsztynek w godzinach pracy Nadleśnictwa (7:15÷ 14:00), tel. (89) 5 192 003. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 pkt 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17.10.2013 r. do godz. 9:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 10. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Okres ważności wadium musi pokrywać się z okresem związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach