Przetargi.pl
Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618506200 , fax. +48618529806
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Krysiewicza 7/8
    61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618506200, fax. +48618529806
    REGON: 630863147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle - Oracle Database Enterprise Edition i Oracle Real Application Clusters One Node (Kontrakt 15764799). II. Usługa Asysty technicznej obejmuje w szczególności: 1. dostarczanie aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; 2. dostarczanie skryptów rozszerzających; 3. certyfikację dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 4. dostarczanie ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji; 5. całodobową obsługę zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia; 6. elektroniczny stały dostęp do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych. III. DEFINICJE POZIOMÓW WAŻNOŚCI ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH Poziom ważności 1: 1) Programy systemu produkcyjnego Oracle Zamawiającego, objęte asystą techniczną, całkowicie przestały działać lub nastąpiły tak poważne zakłócenia w ich działaniu, że Zamawiający nie może normalnie kontynuować pracy. 2) Korzystanie z programów stało się niemożliwe. Działanie tych programów ma dla Zamawiającego znaczenie krytyczne i sytuacja wymaga natychmiastowej interwencji. 3) Zgłoszenie serwisowe o poziomie ważności 1 dotyczy jednej lub kilku z wymienionych poniżej sytuacji: a) uszkodzenia danych; b) niedostępności udokumentowanej funkcji kluczowej; c) zawieszenia się systemu, powodującego niedopuszczalne lub nieprzewidywalne opóźnienia w udostępnianiu zasobów lub w reakcji systemu; d) awarii systemu, powtarzającej się po próbie ponownego jego uruchomienia. Poziom ważności 2: Działanie systemu produkcyjnego ORACLE jest poważnie ograniczone. Ważne funkcje są niedostępne i nie znaleziono żadnej akceptowalnej metody obejścia problemu; korzystanie z systemu jest jednak nadal możliwe, choć w ograniczonym zakresie. Poziom ważności 3: Działanie systemu produkcyjnego ORACLE jest ograniczone w niewielkim stopniu. Efektem ograniczenia jest niedogodność, która może wymagać zastosowania metody obejścia problemu w celu dostania się do określonej funkcji systemu. Poziom ważności 4 zgłoszonego problemu/czas: Zamawiający prosi o informacje na temat oprogramowania, o jego rozszerzenie (enhancement) lub wyjaśnienie treści dokumentacji, ale nie ma żadnych zakłóceń w działaniu oprogramowania. System działa poprawnie. Problem nie ma negatywnego wpływu na jego działanie. IV. Dla poszczególnych zgłoszeń serwisowych Wykonawca zobowiązuje się zachować czasy reakcji, określone wybranym wariantem wskazanym w ofercie, V. Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako okres od momentu wysłania zgłoszenia serwisowego, do momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wraz z nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę VI. Czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego rozumiany jest jako okres od momentu wysłania zgłoszenia serwisowego, do momentu, gdy problem zostanie rozwiązany. VII. Czas rozwiązania naprawy zgodny z obowiązującymi zasadami świadczenia usług asysty technicznej producenta baz danych, wskazanymi na stronie internetowej producenta oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach