Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618506200 , fax. +48618529806
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
ul. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618506200, fax. +48618529806
REGON: 630863147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle - Oracle Database Enterprise Edition i Oracle Real Application Clusters One Node (Kontrakt 15764799). II. Usługa Asysty technicznej obejmuje w szczególności: 1. dostarczanie aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; 2. dostarczanie skryptów rozszerzających; 3. certyfikację dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 4. dostarczanie ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji; 5. całodobową obsługę zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia; 6. elektroniczny stały dostęp do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych. III. DEFINICJE POZIOMÓW WAŻNOŚCI ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH Poziom ważności 1: 1) Programy systemu produkcyjnego Oracle Zamawiającego, objęte asystą techniczną, całkowicie przestały działać lub nastąpiły tak poważne zakłócenia w ich działaniu, że Zamawiający nie może normalnie kontynuować pracy. 2) Korzystanie z programów stało się niemożliwe. Działanie tych programów ma dla Zamawiającego znaczenie krytyczne i sytuacja wymaga natychmiastowej interwencji. 3) Zgłoszenie serwisowe o poziomie ważności 1 dotyczy jednej lub kilku z wymienionych poniżej sytuacji: a) uszkodzenia danych; b) niedostępności udokumentowanej funkcji kluczowej; c) zawieszenia się systemu, powodującego niedopuszczalne lub nieprzewidywalne opóźnienia w udostępnianiu zasobów lub w reakcji systemu; d) awarii systemu, powtarzającej się po próbie ponownego jego uruchomienia. Poziom ważności 2: Działanie systemu produkcyjnego ORACLE jest poważnie ograniczone. Ważne funkcje są niedostępne i nie znaleziono żadnej akceptowalnej metody obejścia problemu; korzystanie z systemu jest jednak nadal możliwe, choć w ograniczonym zakresie. Poziom ważności 3: Działanie systemu produkcyjnego ORACLE jest ograniczone w niewielkim stopniu. Efektem ograniczenia jest niedogodność, która może wymagać zastosowania metody obejścia problemu w celu dostania się do określonej funkcji systemu. Poziom ważności 4 zgłoszonego problemu/czas: Zamawiający prosi o informacje na temat oprogramowania, o jego rozszerzenie (enhancement) lub wyjaśnienie treści dokumentacji, ale nie ma żadnych zakłóceń w działaniu oprogramowania. System działa poprawnie. Problem nie ma negatywnego wpływu na jego działanie. IV. Dla poszczególnych zgłoszeń serwisowych Wykonawca zobowiązuje się zachować czasy reakcji, określone wybranym wariantem wskazanym w ofercie, V. Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako okres od momentu wysłania zgłoszenia serwisowego, do momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wraz z nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę VI. Czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego rozumiany jest jako okres od momentu wysłania zgłoszenia serwisowego, do momentu, gdy problem zostanie rozwiązany. VII. Czas rozwiązania naprawy zgodny z obowiązującymi zasadami świadczenia usług asysty technicznej producenta baz danych, wskazanymi na stronie internetowej producenta oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie 3-letniego wsparcia dla oprogramowania Enforcive Enterprise Security oraz Delphi/400
Dodano: 2023-09-12 - Utrzymanie sterowników MSR Traffic
Dodano: 2023-06-28 - Świadczenie usług utrzymania systemu XPERTIS- zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2021-03-25 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap i Simple ERP oraz Planowanie Czasu Pracy
Dodano: 2021-03-01 - Wsparcie serwisowe dla systemu Eskulap I Impuls
Dodano: 2021-02-23 - Opieka autorska programu finansowo – księgowego System FoKa Pro.
Dodano: 2021-02-15 - Wsparcie serwisowe dla systemu Eskulap I Impuls
Dodano: 2021-02-04 - Świadczenie usług utrzymania systemu Xpertis
Dodano: 2021-01-12 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap i Simple ERP oraz Planowanie Czasu Pracy
Dodano: 2020-12-29 - świadczenie usług utrzymania systemu Xpertis.
Dodano: 2020-11-18