Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43430 Skoczów, ul. Krzywa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 853 39 94 , fax. 33 486 55 64
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.
ul. Krzywa 4
43430 Skoczów, woj. śląskie
tel. 33 853 39 94, fax. 33 486 55 64
REGON: 7003653200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spk.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna 100 % własności gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Rynek 17 w Skoczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odnowieniem elewacji budynku Rynek 17 w Skoczowie wraz z wymianą stolarki okiennej obejmujące wykonanie następujących robót: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej : demontaż starych okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, montaż okien nowych drewnianych otwieralno- uchylnych z szybami zespolonymi odtwarzających formę obecnych tj. cztero lub dwuskrzydłowych według zestawienia stolarki z projektu ( razem 20 szt ), okna muszą być wyposażone w nawiewniki higrosterowane, roboty pomocnicze (demontaż i ponowny montaż rolet – w oknach w których są zamontowane ) i wykończeniowe związane z wymianą okien - naprawa szpalet okiennych, wywóz i zagospodarowanie starych okien a także wszystkich odpadów pochodzących z prowadzonych robót b) Ustawienie rusztowań z odpowiednimi zabezpieczeniami wejść do budynku oraz zabezpieczenie rusztowań folią lub siatką. Przed ustawieniem rusztowań Wykonawca musi uzyskać zgodę na zajęcie chodnika oraz opłacić naliczoną opłatę z tego tytułu, c) Mechaniczne oczyszczenie elewacji oraz elementów ozdobnych z kurzu i pyłu, usunięcie luźnych elementów farb, d) Demontaż nieczynnych konsoli i uchwytów oraz tablic reklamowych, ponowny montaż tablic reklamowych po malowaniu, osłony okien i drzwi e) Gruntowanie wstępne w celu wzmocnienia istniejącego podłoża, f) Sprawdzenie stanu technicznego tynków, odbicie tynków głuchych i uzupełnienie tynków, g) Naprawa rys i pęknięć masą szpachlową lub zaprawą przeznaczoną do napraw rys i pęknięć zewnętrznych ścian budynków (elewacji) oraz naprawa elementów ozdobnych elewacji, opasek okiennych, szpalet, gzymsów i cokołu, z ewentualnym wzmocnieniem powierzchni tynków. Zaprawa powinna posiadać wodo i mrozoodporność, oraz zapewniać przyczepność do podłoży mineralnych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia przez Inwestora proponowane rozwiązania materiałowe po szczegółowym zapoznaniu się z kartami technicznymi producenta. h) Przygotowanie powierzchni tynków do malowania: wzmocnienie siatką na kleju mineralnym, wyrównanie powierzchni, gruntowanie podkładowe pod farbę silikonową. Emulsja gruntująca powinna być dobrana łącznie z farbą zastosowaną do malowania, i) Malowanie dwukrotne farbą elewacyjną silikonową. Kolorystyka elewacji według projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 08 czerwca 2018 r. do godz. 10:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – 02 8111 0009 2008 1200 2579 0006 z dopiskiem „Wadium – Elewacja Rynek 17 ”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. 08 czerwca 2018 r. do godz. 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3. Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty 5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 7. Dowód wniesienia wadium: • w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej oryginalny egzemplarz należy załączyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne jego oddzielenie od reszty dokumentów); • w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku II Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Kompleksowa modernizacja Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego „Centrum”– wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-03-22 - „Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS z o.o.”
Dodano: 2023-02-03 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-11-02 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach – wymiana stolarki okiennej – etap III
Dodano: 2022-10-11 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-08-30 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-04-22 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących, 42-600 Tarnowskie Góry, ul Opolska 26– Etap 2
Dodano: 2021-02-11