Przetargi.pl
Odnowienie ciągów pieszo-jezdnych w Zespole Szkół w Krzepicach ul. Ryły 26 w ramach projektu „Przystań turystyki i rekreacji na liswarciańskim szlaku rowerowym

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie ciągów pieszo-jezdnych w Zespole Szkół w Krzepicach ul. Ryły 26 w ramach projektu „Przystań turystyki i rekreacji na liswarciańskim szlaku rowerowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu znajdującego się na terenie wewnętrznym Zespołu Szkół w Krzepicach przy ul. Ryły 26 na działkach o nr ewidencyjnym: 1779/5, 1779/6, 1779/7, 1779/8 w ramach projektu „Przystań turystyki aktywnej i rekreacji na liswarciańskim szlaku rowerowym”. Inwestycja obejmuje odnowienie ciągów pieszo-jezdnych i chodników oraz realizację niezbędnych do funkcjonowania inwestycji urządzeń technicznych oraz pozostałych elementów zagospodarowania terenu. W ramach zadania przewiduje się realizację robót: -budowę ciągów pieszo-jezdnych, -utwardzenie terenu, -uzupełnienie istniejącej zieleni, -zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 07.02.2018 r. godz. 1100 – 1500. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca prowadzenia robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu – Wydział Inwestycji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Kłobucku, numer telefonu: 34 3100673. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne. Jeżeli w Dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 do siwz) pojawiły się nazwy dostawców, producentów materiałów, urządzeń lub ich elementy oznacza to, iż zostały one powołane przykładowo w celu ułatwienia przygotowania np. kosztorysów i założeń projektowych. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Projektanta i Zamawiającego. Na etapie realizacji, każdorazowe zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie uzyskania akceptacji w formie pisemnej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: -osoby wykonujące czynności przygotowawcze, -osoby wykonujące roboty rozbiórkowe, -osoby wykonujące roboty ziemne, -osoby wykonujące czynności związane z układaniem nawierzchni z kostki brukowej, -osoby montujące urządzenia rekreacyjne. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach