Przetargi.pl
Odnowa zieleni w parkach miejskich w Bytomiu – Park Fazaniec

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 07 700 , fax. 32 42 07 701
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej
    ul. Smolenia 35
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 42 07 700, fax. 32 42 07 701
    REGON: 24314786400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzzigk.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa zieleni w parkach miejskich w Bytomiu – Park Fazaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na trzy części: 1) część 1 - Ciek wschodni o dł. około 650 mb, którego zakres obejmuje w szczególności: - usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód, oczyszczenie koryta cieków z namułów, resztek rur kamionkowych i innych zanieczyszczeń wraz z utylizacją około 80 m3, - złagodzenie brzegów koryta przez ich profilowanie zgodnie z zadanym pochyleniem około 3000 m2, - podniesienie dna cieków poprzez nasypanie warstwy piasku i żwiru, - umocnienie brzegów zabudową biologiczno - techniczną z zastosowaniem walców z faszyny wegetacyjnej oraz mat wegetacyjnych wraz z obsadzeniami roślinnymi około 1442 mb, - na odcinkach skarp podlegających silnej erozji oraz narażonych na mechaniczne uszkodzenia należy wykonać umocnienie brzegu materacami kamiennymi i narzutem kamiennym około 1300 m2, - rozbiórka istniejących przepustów oraz ich odbudowa z zastosowaniem rur stalowych o przekroju owalnym (gardzielowym), - obudowa ścian oporowych przepustów kamieniem naturalnym oraz instalacja drewnianych balustrad, - wymiana rur betonowych wylotów kanalizacji deszczowej na rury stalowe spiralne wraz z ich obudową kamieniem naturalnym, - dostawa i ułożenie w ostańców dolomitowych – 16 szt., - wycinka samosiej krzewów i drzew wraz z wywozem i utylizacją na pow. około 600 m2, - zakup i nasadzenia 11 szt. drzew liściastych ,nasadzenie krzewów na pow. około 556 m2, róż szlachetnych na pow. około 200 m2, bylin na pow. około 1189,6 m2 wraz ze ściółkowaniem 2) część 2 - Alejki, których zakres obejmuje w szczególności: - zakup materiałów, dostawa i wykonanie odwodnienia oraz alejki wraz z podbudową o nawierzchni naturalnej mineralnej i obrzeżu typu Ekobord lub równoważne na odcinkach : - E-F -pow. około 2580m2 - C-D -pow. około 1395 m2 -G-H – pow. około 1375 m2 - zakup materiałów, dostawa i wykonanie odwodnienia oraz alejki wraz z podbudową z kostki kamiennej i obrzeżem typu Ekobord lub równoważne o pow. około 490 m2 (odcinek C-D) - zakup materiałów, dostawa i wykonanie odwodnienia oraz alejki wraz z podbudową z kostki kamiennej o pow. około 120 m2 (odcinek G-H) Wykonanie schodów oraz platform widokowych : -rozebranie istniejącej nawierzchni wraz z wywozem i utylizacją oraz zakup materiałów, dostawa i wykonanie schodów terenowych z kostki kamiennej wraz z barierką dębową przy przepuście nr 13 - rozbiórka istniejących schodów betonowych, wywóz i utylizacja oraz zakup materiałów, dostawa i wykonanie schodów terenowych z kostki kamiennej przy alejce C-D - rozbiórka istniejących schodów betonowych, wywóz i utylizacja oraz zakup materiałów, dostawa i wykonanie schodów terenowych z kostki kamiennej przy garażach - zakup materiałów, dostawa i wykonanie platform widokowych P1 i P2 o konstrukcji nośnej betonowej zbrojonej i konstrukcji obiektów z drewna dębowego wraz z poręczami - zakup materiałów, dostawa i wykonanie platformy widokowej P3 o konstrukcji nośnej betonowej zbrojonej i konstrukcji obiektu z drewna dębowego wraz z poręczami - zakup materiałów, dostawa i wykonanie platformy kołowej o konstrukcji nośnej betonowej i konstrukcji obiektów z drewna dębowego Zagospodarowanie płaskowyżu - wycinka samosiej krzewów i drzew wraz z wywozem i utylizacją na pow. około 12900 m2, - zakup materiałów, dostawa i wykonanie alejki wraz z podbudową o nawierzchni naturalnej mineralnej i obrzeża typu Ekobord lub równoważne o pow. około 1485 m2, - zakup materiałów, dostawa i wykonanie alejki wraz z podbudową o nawierzchni z płyt piaskowca i obrzeży typu Ekobord lub równoważne o pow. około 194 m2. 3) część 3 – Zagospodarowanie zielenią i mała architektura, którego zakres obejmuje w szczególności: Zagospodarowanie terenów zielonych - wykonanie trawników dywanowych siewem – 1100 m2 - plantowanie terenu , zakup, dostawa ziemi wraz z rozścieleniem i założeniem trawnika o pow. około 25138 m2, - plantowanie terenu , zakup, dostawa ziemi wraz z rozścieleniem i założeniem trawnika na skarpie o pow. około 2925 m2, - wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów zgodnie z załączoną dokumentacją, - przesadzenie drzew -15 szt. , - wycinka samosiej krzewów i drzew wraz z wywozem i utylizacją na pow. około 4120 m2 - przygotowanie terenu oraz nasadzenie krzewów liściastych wraz z zakupem i rozścieleniem kory sosnowej na pow. około 692 m2 oraz 22 szt. krzewów liściastych, - przygotowanie terenu oraz nasadzenie bylin wraz z zakupem oraz rozścieleniem torfu na pow. około 9 m2 - zakup i nasadzenie 30 drzew liściastych wraz z zakupem i rozścieleniem kory sosnowej - - zakup i nasadzenia 18 szt. drzew iglastych wraz z zakupem i rozścieleniem kory sosnowej, - zakup i nasadzenia krzewów iglastych wraz z zakupem i rozścieleniem kory sosnowej na pow. około 116 m2 oraz 14 szt. krzewów iglastych. Zakup i montaż ławek i koszy - zakup, dostawa oraz montaż 28 szt. ławek parkowych - zakup, dostawa oraz montaż 23 szt. koszy na odpady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: dla części 1 – 30 000,00 zł. dla części 2 – 30 000,00 zł. dla części 3 – 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta (Zamawiającego – tj. Gmina Bytom – Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 47 1560 1049 2336 1290 4000 0003, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła - „Odnowa zieleni w parkach miejskich w Bytomiu – Park Fazaniec – część …..” 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego – 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro, sekretariat). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza oferty (Załącznik nr 1a , 1b, 1c do siwz) 2) oświadczenia, o których mowa w części 2 siwz oraz jeżeli dotyczy 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działają wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, Należy złożyć oryginał dokumentu/ dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego, 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XI pkt 7 siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z ww. informacjami na stronie internetowej. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach