Przetargi.pl
Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H.Pobożnego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H.Pobożnego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przebudowy wchodzą: ul. H. Pobożnego na skrzyżowaniu z ul. Wrocławską do skrzyżowania z ul. Kartuską,odcinek ul. lokalnej od skrzyżowania z ul. H. Pobożnego do skrzyżowania z ul. B.Chrobrego, ulicę B.Chrobrego od skrzyżowania z ul. Kartuską, ul. Przeskok łączącą ulice H.Poboznego i B.Chrobrego z odcinkiem drogidojazdowej i placu manewrowego, drogę dojazdową, plac manewrowy i parking przyuliczny wzdłuż i do obsługi budynku mieszkalnego w kwartale 14MW,U,ZP. Zakres przebudowy obejmuje: obiekty i nawierzchnie drpgpwe jezdni, chodników, miejsc postojowych, oświetlenie pasa drogowego, kanalizacja teleinformatyczna LEGMAN, odprowadzenie wód opadowych z rejonu objetego przebudową nowoprojektowaną i istniejącą siecią kanalizacji deszczowej, zagospodarowanie zieleni niskiej, urządzenia bezpieczeństywa ruchu dla pieszych, przebudowa kolidujących sieci i obektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000.00 zł ( sto tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniać warunki art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika 2 - ocena warunku - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zał. nr 2, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia - ocena warunku - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Posiadać personel w tym: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej bez ograniczeń wpisany na listę członków PIIB, kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi branzy sanitarnej oraz branży elektrycznej zgodnie z warunkami pkt 4.3 siwz, - ocena warunku wg zał. 4 i 6, Posiadać lub mieć dostęp do jednostek sprzętowych określonych w siwz pkt 4.3 - ocena warunku wg załącznika 5, Posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji tego typu robót i mieć wykonane co najmniej 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone) wykonane w okresie ostatnich 5 lat - ocena warunku wg załącznika 7, Wykonać siłami własnymi min. 60% zakresu rzeczpowego robót - ocena warunku wg załącznika 6, być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg dokumentu ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 2, Kosztorys ofertowy obejmujący przedmiar z cenami jednostkowymi, podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 i 22 ust 1 pkt 1-3 zał. nr 2, parafowany projekt umowy - zał. nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informacja na temat przeciętnej liczby pracowników - zał. nr 4, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zał. nr 6, uprawnienia budowlane kierownika budowy branży drogowej oraz kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej zgodnie z wymogami pkt 4.3 siwz, potwierdzenie przynależnosci kierowników do PIIB, wykaz robót w ciągu ostatnich 5 lat zał. nr 7, dokumenty potwierdzajace nalezyte wykonanie robót, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, podpisany załącznik nr 9 warunki zmian w umowie, harmonogram robót - zał. nr 11, dowód wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach