Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
- Data zamieszczenia: 2020-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Zakroczymska 30
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
REGON: 13270347000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego – osiedle Modlin Twierdza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 10 odrębnych części: Część 1 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 91. Część 2 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 92. Część 3 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 118. Część 4 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 119. Część 5 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Moniuszki 88. Część 6 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 121. Część 7 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 122. Część 8 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 123. Część 9 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Prądzyńskiego 165. Część 10 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Szpitalnej 86. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych w obrębie klatek schodowych, elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, pokrycia dachowego oraz wykonanie węzłów cieplnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.1) część 1 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 91 – 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy); 1.2) część 2 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 92 – 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy); 1.3) część 3 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 118 – 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy); 1.4) część 4 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 119 - 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy); 1.5) część 5 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Moniuszki 88 - 10 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych zero groszy); 1.6) część 6 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 121 - 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy); 1.7) część 7 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 122 - 16 000,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy złotych zero groszy); 1.8) część 8 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 123 – 16 000,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy złotych zero groszy); 1.9) część 9 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Prądzyńskiego 165 - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy); 1.10) część 10 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Szpitalna 86 – 18 000,00 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy złotych zero groszy);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 7 pkt 1) lit. a)-c). Zamawiający nie formułuje natomiast, obowiązku przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 7 pkt 1) lit. a)-c) dotyczących podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, nie będących podmiotami, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. a)-c) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja dróg dojazdowych do wsi Rudnik
Dodano: 2024-06-20 - Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna
Dodano: 2024-06-13 - Wykonanie fundamentów remizy OSP z garażem w miejscowości Stara Wrona
Dodano: 2024-06-08 - Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
Dodano: 2024-05-22 - Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15