Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Jankowicka 49 49
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
REGON: 27628565500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa oznakowania poziomego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 935 i nr 924 oraz przejść dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 935 (od skrzyżowania z DW 933 w Ruchowie do granicy z miastem Rybnik i drogi wojewódzkiej nr 924 (od skrzyżowania z DW 921 w Kuźni Nieborowskiej do skrzyż - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późni. zm.):a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.). 2.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi udokumentować np. referencjami lub protokołami odbioru, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował minimum dwa zamówienia w zakresie wykonania lub odnowy oznakowania cienkowarstwowego na drogach na kwotę minimum 100 000 zł każde b) Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował minimum niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami: 1 szt. samobieżny sprzęt malujący do wykonania oznakowania cienkowarstwowego, 1 szt. sprzęt malujący do wykonania oznakowania grubowarstwowego - przejść dla pieszych, 1 szt. sprzęt malujący do wykonania oznakowania cienkowarstwowego - strzałek i innych symboli, 1 szt. sprzęt do bezinwazyjnego usuwania oznakowania poziomego - śrutownica. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi sporządzić wykaz robót na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ e) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować wykonanie robót np. referencjami lub protokołami odbioru f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykonawca musi sporządzić wykaz narzędzi i urządzeń na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (dotyczy sprzętu, którym Wykonawca nie dysponuje na dzień składania oferty ale oświadcza, że będzie dysponował).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH W POWIATACH BĘDZIŃSKIM, MYSZKOWSKIM I ZAWIERCIAŃSKIM.
Dodano: 2016-07-13 - Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2016r. - II
Dodano: 2016-05-11 - Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Dodano: 2016-04-26 - Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie czerwonej nawierzchni metodą chemoutwardzalną na istniejącej ścieżce rowerowej w Parku Dworskim w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie elementów oznakowania poziomego na wybranych odcinkach nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego w roku 2016
Dodano: 2016-04-12 - Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez ZDP Rybnik.
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie grubowarstwowego chemoutwardzalnego oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Zabrze
Dodano: 2016-04-08