Przetargi.pl
Odnowa oznakowania poziomego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 935 i nr 924 oraz przejść dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa oznakowania poziomego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 935 i nr 924 oraz przejść dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 935 (od skrzyżowania z DW 933 w Ruchowie do granicy z miastem Rybnik i drogi wojewódzkiej nr 924 (od skrzyżowania z DW 921 w Kuźni Nieborowskiej do skrzyż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późni. zm.):a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.). 2.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi udokumentować np. referencjami lub protokołami odbioru, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował minimum dwa zamówienia w zakresie wykonania lub odnowy oznakowania cienkowarstwowego na drogach na kwotę minimum 100 000 zł każde b) Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował minimum niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami: 1 szt. samobieżny sprzęt malujący do wykonania oznakowania cienkowarstwowego, 1 szt. sprzęt malujący do wykonania oznakowania grubowarstwowego - przejść dla pieszych, 1 szt. sprzęt malujący do wykonania oznakowania cienkowarstwowego - strzałek i innych symboli, 1 szt. sprzęt do bezinwazyjnego usuwania oznakowania poziomego - śrutownica. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi sporządzić wykaz robót na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ e) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować wykonanie robót np. referencjami lub protokołami odbioru f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykonawca musi sporządzić wykaz narzędzi i urządzeń na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (dotyczy sprzętu, którym Wykonawca nie dysponuje na dzień składania oferty ale oświadcza, że będzie dysponował).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach