Przetargi.pl
Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez ZDP Rybnik

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez ZDP Rybnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez ZDP Rybnik na terenie gmin powiatu rybnickiego tj.: Lyski, Gaszowice, Jejkowice, Świerklany, Czerwonka-Leszczyny. 2.Roboty obejmują: a)wykonanie cienkowarstwowego oznakowania poziomego dróg farbą akrylową białą z zastosowaniem kulek szklanych, tj. mechaniczne wykonanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych, linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, ręczne odnowienie strzałek i innych symboli, wstępny zakres robót 14 050 m2 , b)wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego z zastosowaniem kulek szklanych, tj. wykonanie oznakowania przejścia dla pieszych, uzupełnienie brakujących linii segregacyjnych, wstępny zakres robót 70m2 , c) bezinwazyjne usuwanie istniejącego oznakowania poziomego, wstępny zakres robót 50m2. 3.Szczegółowy zakres prac określają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 4.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (Dz.U. Nr 220 poz 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 5.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonania robót. 6.Ze względu na zaplanowane i prowadzone w ciągu 2012 roku inwestycje drogowe, roboty związane z odnową oznakowania poziomego będą wykonane w dwóch etapach. I etap prac obejmuje wykonanie ok. 90% robót związanych z odnową oznakowania poziomego w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy. II etap prac obejmuje wykonanie pozostałych ok. 10% robót w okresie do 15.12.2012r., wykonywanych na podstawie indywidualnych pisemnych zleceń skierowanych do wykonawcy. Termin wykonania robót w etapie II będzie określany każdorazowo na co najmniej 2 tygodnie, chyba że zamawiający określi inny - dłuższy termin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach