Przetargi.pl
Odnowa nawierzchni żwirowej oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia dróg gminnych na terenie gminy Przasnysz

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa nawierzchni żwirowej oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia dróg gminnych na terenie gminy Przasnysz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnów nawierzchni żwirowych na drogach gminnych: Gostkowo, Dębiny, Osówiec Szlachecki, Mchowo - Trzacianka - Poluby, Sątrzaska - Frankowo, Bartniki zgodnie z przedmiarami robót oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia na drogach gminnych na terenie gminy Przasnysz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku ze zmianami) oraz spełniający warunki dodatkowe. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność z ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zrealizowali jako wykonawcy (generalny wykonawca lub partner konsorcjum) w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 6. Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia zgodnie ze SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Potwierdzenie uczestnictwa w przetargu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie objętym art. 24 ust.1 pkt. 9 oraz art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie własne. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia - na załączniku. 9. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub z okresu działalności jeżeli jest prowadzona krócej niż 3 lata - 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - na formularzu. 10. Wykaz sprzętu niezbędny do wykonania zamówienia. ponadto do oferty należy dołączyć źródło pochodzenia żwiru (koncesja)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach