Gmina Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 96-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8743699 , fax. 046 8743699
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
ul. Henryka Sienkiewicza 16 16
96-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 046 8743699, fax. 046 8743699
REGON: 00106156400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa nawierzchni bitumicznych drogi gminnej w Bielankach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) wykonanie robót pomiarowych na długości ogółem 0,6429 km, b) wykonanie mechanicznego czyszczenia warstw konstrukcyjnych, skropienie emulsją asfaltową pod warstwy bitumiczne oraz wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych warstwa ścieralna o grubości 4 cm na powierzchni ogółem 2.611, 6 m2, Miejsce realizacji: droga gminna w miejscowości Bielanki (1) o długości 344, 28 mb i Bielanki (2), o długości 298,62 mb., Gmina Brzeziny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Załączenie wykonanych w ciągu z ostatnich 5 lat realizacji dotyczących budowy lub przebudowy nawierzchni asfaltowych ( o powierzchni powyżej 1.000 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Załączenie kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. 7) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Wykaz wykonanych w ciągu z ostatnich 5 lat realizacji dotyczących budowy lub przebudowy nawierzchni asfaltowych ( o powierzchni powyżej 1.000 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabrzeziny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA I PRZEBUDOWA ULICY PRÓŻNEJ I KASZTELAŃSKIEJ W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2922 E w miejscowości Kalino, gmina Rzgów.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika ulicy Narutowicza (na odcinku od ulicy Zgierskiej do ulicy Kopernika) oraz budowa zatoki parkingowej przy ul. Kopernika na działce nr 318/1 w obrębie skrzyżowania z ulicą Narutowicza.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Nr 102 358 E
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg gminnych w Rzgowie: 1. Przebudowa ul. Polnej w Rzgowie 2. Przebudowa ul. Dębowej w Bronisinie Dworskim 3. Wykonanie nakładki asfaltowej ul. Staszica od ul. Krasickiego w Rzgowie
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Zlotowej i Żytniej w Strykowie wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Brzustów.
Dodano: 2016-07-06 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie odcinków dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-01 - Remonty dróg na terenie gminy Łowicz w 2016 roku
Dodano: 2016-07-01 - PRZEBUDOWA MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BUGAJ RADOSZEWICKI - LASKI
Dodano: 2016-06-29