Gmina Ostrów ogłasza przetarg
- Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
Ostrów 225 225
39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
REGON: 69058195600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa miejscowości Ocieka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :Odnowa miejscowości Ocieka tj. Budowa pawilonu sportowego na stadionie , wykonanie chodnika , oświetlenie w/w chodnika, parking Budynek o wymiarach 8,5m x11,88m Chodnik 286 mb oświetlenie 11 szt latarń parking na 38 miejsc parkingowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000.00 zł ( sześć tysięcy zł.) .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164. 1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik 3) 5.2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Dokument potwierdzający warunek: - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - 5.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 5.3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie Dokument potwierdzający warunek: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5.4.1. Zrealizowali w ostatnich 5 lat (licząc od daty złożenia oferty): zamówienia o podobnym charakterze ( Roboty ziemne, fundamenty, chodniki, place parkingowe) - Dokument potwierdzający warunek: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 5.4.2. Dysponują osobą z uprawnieniami kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno -budowlanym oraz kierownika robót poszczególnych specjalności. Dokument potwierdzający warunek: Stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia oraz przynależy do izby inżynierów budownictwa 5.4.3. Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednim doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia w tym: a) kierownika budowy z doświadczeniem kierowniczym przy robotach podobnych do przedmiotu zamówienia b) wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Dokument potwierdzający warunek: - Wykaz osób personelu technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 5.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie Wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.5.1 Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności Dokument potwierdzający warunek: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagania dla oferty składanej przez dwóch lub więcej wykonawców 5.6 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawierania umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i załączone do oferty. Każdy z Wykonawców może wystawić osobny dokument pełnomocnictwa na wspólnie wybranego pełnomocnika. 5.7 W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, wymagania określone w punkcie 5.1 , 5.2. 5.8 Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić łącznie (przynajmniej jeden z Wykonawców) wymagania określone w punkcie 5.3 , 5.4 , 5.5 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę określone w SIWZ. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy(Załącznik Nr 3) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)oświadczenie Wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależą do izby inżynierów budownictwa 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8) wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia , 9)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Kosztorys inwestorski szczegółowy Kosztorys ofertowy należy sporządzić według załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Oferty, w których kosztorysy ofertowe nie będą ujmowały wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarach robót, będą traktowane przez zamawiającego jako niekompletne i zostaną odrzucone. Podane w przedmiarach robót podstawy wyceny mają znaczenie orientacyjne i wykonawca może zastosować inne podstawy wyceny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowę składu drewna Sanok ul. Chrobrego leśnictwo Liszna
Dodano: 2014-09-10 - Przebudowę przepustu w ciągu planowanej drogi Budowa drogi Sanok ul. Gajowa w leśnictwie Liszna
Dodano: 2014-09-03 - Budowa drogi Dębna Międzybrodzie odcinek II
Dodano: 2014-07-01 - Wykonanie modernizacji drogi rolniczej w miejscowości Teleśnica Oszwarowa gmina Ustrzyki Dolne o nr działki 110 na długości 312 mb - odcinek od km 0+020 - 0+332
Dodano: 2013-06-04 - Przebudowa drogi leśnej Blizne -Golcowa nr 242/30
Dodano: 2012-09-26 - Przetarg na zadanie: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2012-08-09 - Budowę drogi Dębna - Międzybrodzie
Dodano: 2012-08-07 - Wykonanie modernizacji drogi rolniczej w miejscowości Wojtkowa gmina Ustrzyki Dolne o nr działki 411 na długości 386 mb - odcinek od 0+000 - 0+386
Dodano: 2012-06-27 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Kalników droga nr ewid. 779 w km 0+295 - 1 + 600
Dodano: 2012-06-12 - Wykonanie robót budowlanych w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013- w podziale na części
Dodano: 2012-02-17