Przetargi.pl
Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnowskiego.

Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-113 Zgłobice, ul. Zgłobicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 741 230 , fax. 146 787 050
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach
    ul. Zgłobicka 8
    33-113 Zgłobice, woj. małopolskie
    tel. 146 741 230, fax. 146 787 050
    REGON: 12038465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipmalopolska.pl/pzdtszglobicach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnowskiego, które obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego w ciągu całej sieci dróg powiatowych posiadających oznakowanie poziome zlokalizowanych na terenie gmin Ciężkowice, Gromnik, Lisia Góra, Pleśna, Radłów, Ryglice, Rzepiennik Strzyżewski, Skrzyszów, Szerzyny, Tarnów, Tuchów, Wierzchosławice, Wietrzychowice, Wojnicz, Zakliczyn, Żabno oraz wykonanie nowego oznakowania. Roboty związane z oznakowaniem poziomym: Oznakowanie cienkowarstwowe a)Odnowa cienkowarstwowego oznakowania poziomego farbą akrylową białą z zastosowaniem kulek szklanych – zakres robót 11 300 m² b) Wykonanie cienkowarstwowego oznakowania poziomego farbą akrylową białą z zastosowaniem kulek szklanych – zakres robót 1 000 m². Oznakowanie grubowarstwowe c)Odnowa oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego - zakres robót 50 m². d)Odnowa oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego z zastosowaniem kulek szklanych koloru białego - zakres robót 12 m². e)Wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego z zastosowaniem kulek szklanych koloru czerwonego - zakres robót 180 m². Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego będą obejmowały odnowę oznakowania poziomego w ciągu całej sieci dróg posiadającej oznakowanie poziome. Wykonanie oznakowania poziomego odbywać się będzie na podstawie wskazania Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (Dz. U. nr 220 poz. 2181, z późn. zm.). Oznakowanie poziome dróg polega na odnowieniu istniejącego oznakowania w szczególności: a) przejść dla pieszych, b) oznaczenia drogi rowerowej, c) linii segregacyjnych i krawędziowych, d) powierzchni wyłączonych z ruchu, e) linii przystankowych. Wykonanie robót obejmuje oznakowanie poziome cienkowarstwowe dróg (malowane farbami akrylowymi) o grubości warstwy 0,3-0,8 mm oraz oznakowanie poziome grubowarstwowe przy użyciu masy chemoutwardzalnej o grubości 0,9 – 3,5mm. Oznakowanie poziome powinno charakteryzować się: a)Dobrą widocznością w ciągu całej doby b)Wysokim współczynnikiem odblaskowości, również w warunkach dużej wilgotności, c)Zachowaniem minimalnych parametrów odblaskowości w całym okresie użytkowania, d)Odpowiednią szorstkością zbliżoną do szorstkości nawierzchni, e)Odpowiednim okresem trwałości, f)Odpornością na ścieranie i zabrudzenie, g) Uwzględniać wymogi ekologiczne. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy szczegółowe zestawienie ilości i lokalizację miejsc w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 3 200,00 zł słownie:(trzy tysiące dwieście złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wpłaty wadium przelewem, termin wniesienia wadium uważa się za dotrzymany przez wykonawcę, jeśli konto bankowe Zamawiającego zostanie uznane kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy Pzp tj: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240 ). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przeze Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. numer: 92 1240 4748 1111 0000 4876 1705. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (oryginał dokumentu) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Zgłobicach ul. Zgłobicka 8 pok. nr 9. Do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert. UWAGA! a)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i w celu spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informację o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Kalkulacja cenowa zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ. Nie dołączenie wycenionej i podpisanej kalkulacji cenowej przez Wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp., ponieważ niniejsza kalkulacja stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. 4.W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Kopia dowodu wniesienia/ wpłacenia wadium. 6.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialne: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy. b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach